Gå til innhold

Katt i narkose


Gjest metronom

Anbefalte innlegg

Har hatt min gamle katt hos veterinæren idag for tannbehandling. Ettersom disse dyra ikke akkurat adlyder noen "gap opp"-ordre, måtte katta ha narkose.

Nå er det lenge siden jeg opplevde å få hjem en fullstendig neddopa katt, så jeg husker ikke helt hvor lang tid det tar før han er seg selv igjen. Vi kom hjem fra dyrlegen kl. 17.00, nå er det snart midnatt og katta sjangler fremdeles. Han har spist noen få biter tørrfor nå, håper han ikke kaster opp.

Er det noen her som har erfaring med dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har erfaring med hund og narkose bare, men det går vel litt for det samme.

Det har variert litt hvor lenge narkosen har sittet i på hunden min.

En gang ville hun ikke ut å tisse på nærmere et døgn og sov konstant.. Sist gang satt det "bare" i ut kvelden.

Jeg synes det høres helt normalt ut jeg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katta er ikke helt seg selv ennå, men bedre enn igår. Han er ute, men ligger bare i sola og sover/døser. Det han spiste igår beholdt han ikke, og det han har spist idag morges vet jeg ikke. Han har heldigvis fått i seg litt vann. Det kan kanskje ta litt lengre tid å få narkosen ut av kroppen når han er litt lubben?

Jaja, uansett får vi bare ta tiden til hjelp! Takk for svarene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...