Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vel? Lårkort og høyhæla eller mer barnehagetantete? Hvor mye tror du de tåler?;-)

Skrevet

Åh, de tåler en god del! Riktignok er de litt pripne, men de er jo tross alt venner av meg!:-)))

Skrevet

Åh, de tåler en god del! Riktignok er de litt pripne, men de er jo tross alt venner av meg!:-)))

Zirine har bestemt at det blir lårkort og høye hæler, så nå får vi se hvor mye de tåler;-)

Skrevet

Å det spør du om? Selv jeg vet hva musikeren foretrekker :-)

Å jasså? Høh... Jeg har integritet. Jeg er sofistikert. Har verdighet. Eleganse. Så hvis du tenker deg nøye om, hva er det egentlig du trur at jeg liker?;-)

Skrevet

Å det spør du om? Selv jeg vet hva musikeren foretrekker :-)

Også heter det faktisk "OG det spør du om";-)

Er du Taj Mahal i forkledning?;-)

Skrevet

Også heter det faktisk "OG det spør du om";-)

Er du Taj Mahal i forkledning?;-)

Jeg er MEG! :-)

Skrevet

Å jasså? Høh... Jeg har integritet. Jeg er sofistikert. Har verdighet. Eleganse. Så hvis du tenker deg nøye om, hva er det egentlig du trur at jeg liker?;-)

Du foretrekker intelligente kvalitetsdamer i horete innpakning :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...