leenie Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Jeg klarer ikke roe meg ned!! Tusen små maur kravler rundt i tankene mine. Det surrer og snurrer i øverste etasjen. Jeg klarer ikke ligge, og sittende soving har aldri vært min favoritt-øvelse. Og det verste er at jeg har følt det har vært natt siden klokken 21 i kveld. Forb... mørketid! Aaaaaaargh! (jeg advarte dere: bare klaging!) 0 Siter
forbrenner Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Er du fra nord-norge? Er selv fra Tromsø.. Du klager ikke,kjære deg. Vet hvor vansklig det er å sove,sliter selv.Tankene som gnager.. hilsen (Ano) 0 Siter
agapetos Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Er du fra nord-norge? Er selv fra Tromsø.. Du klager ikke,kjære deg. Vet hvor vansklig det er å sove,sliter selv.Tankene som gnager.. hilsen (Ano) det er lov til å klage. ) vi trenger alle det av og til. vil så gjerne sende over litt lys og varme. tankestråler som treffer deg forsiktig og hvisker: "noen er glad i deg!" klem, hvis du vil ha, fra agapetos 0 Siter
leenie Skrevet 21. september 2002 Forfatter Skrevet 21. september 2002 det er lov til å klage. ) vi trenger alle det av og til. vil så gjerne sende over litt lys og varme. tankestråler som treffer deg forsiktig og hvisker: "noen er glad i deg!" klem, hvis du vil ha, fra agapetos Nei, vennen, jeg har ikke lov til å klage, for jeg har det så veldig godt. Men noen ganger klarer jeg ikke la være... *klem* 0 Siter
agapetos Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Nei, vennen, jeg har ikke lov til å klage, for jeg har det så veldig godt. Men noen ganger klarer jeg ikke la være... *klem* hadde vært litt trist om ingen hadde klagerett. kan jo ikke engang deponere på noenting da.. ) jo, tror jeg har fullmakt og myndighet til å tilegne deg retten til å klage en gang i blandt! ) 0 Siter
leenie Skrevet 21. september 2002 Forfatter Skrevet 21. september 2002 hadde vært litt trist om ingen hadde klagerett. kan jo ikke engang deponere på noenting da.. ) jo, tror jeg har fullmakt og myndighet til å tilegne deg retten til å klage en gang i blandt! ) Oi, da tør jeg nesten ikke annet enn å klage litt innimellom! Siden du har gitt meg din velsignelse og alt! *takker og bukker* 0 Siter
agapetos Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Oi, da tør jeg nesten ikke annet enn å klage litt innimellom! Siden du har gitt meg din velsignelse og alt! *takker og bukker* any time! ) skal klage jeg også når jeg føler for det! ) jeg har vært så heldig å skaffa meg klippekort på klaging. det er en grei ting det.. ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.