Gå til innhold

Gamle nickname...


Gjest X-budeia

Anbefalte innlegg

Hei på dere!

Ny dag, og faktisk en fredag!! :-)

Har dere hatt mange nick her på DOL? og hva var de?

Ha en fortsatt fin fredag og en riktig god helg til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde jeg fortalt alle nickene jeg hadde hatt oppigjennom, hadde jeg vel (nok en gang) blitt stempla som en tulling.

Jeg har byttet rett som det er, men hatt det sabla gøy, da! Er en god gammel traver i grunnen.

Og nå er jeg ikke her mer ;-) Joda, men ingen vet hvilken gammel traver jeg er...dessuten har jeg ikke fast nick nå.

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg fortalt alle nickene jeg hadde hatt oppigjennom, hadde jeg vel (nok en gang) blitt stempla som en tulling.

Jeg har byttet rett som det er, men hatt det sabla gøy, da! Er en god gammel traver i grunnen.

Og nå er jeg ikke her mer ;-) Joda, men ingen vet hvilken gammel traver jeg er...dessuten har jeg ikke fast nick nå.

:-)

Da heter du Arne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kapabel Snabel

Man får nå stå for den man er og ikke opptre i forkledning til stadighet ;o) Bytte av nick er pysete.

Tja, det er det kanskje. Men av og til er det ikke så dumt..

Sett at du er en flåsekopp som bare har våse-innlegg. Dersom du plutselig en gang har noe vettugt å komme med, så er det jo ingen som tar deg alvorlig. Så da kan det være greit å ha flere nick.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du Gemini :-)

Neidaa... :-) dette blir mer og mer morsomt. Har Gemini hatt så mange nick, da?

Du har nok "glemt" meg, skjønner du, og det er like greit. Det begynner bli en del år siden jeg var ganske så aktiv her. Men du var her, du! :-) Uten videre kontakt med meg, da ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, det er det kanskje. Men av og til er det ikke så dumt..

Sett at du er en flåsekopp som bare har våse-innlegg. Dersom du plutselig en gang har noe vettugt å komme med, så er det jo ingen som tar deg alvorlig. Så da kan det være greit å ha flere nick.

Ok! Hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har alltid vært neuni, og har brukt "ikke undertegnet" 2 ganger, begge gangene på psykiatri, når eg ikkje hadde lyst til at dei etterkvart så mange her inne som kjenner meg skulle vite at det var meg.

....og det var faktisk ingen som skjønte at det var meg, heller *gliz*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg har alltid vært neuni, og har brukt "ikke undertegnet" 2 ganger, begge gangene på psykiatri, når eg ikkje hadde lyst til at dei etterkvart så mange her inne som kjenner meg skulle vite at det var meg.

....og det var faktisk ingen som skjønte at det var meg, heller *gliz*

Helt sikker på det ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

veeel...sikker og sikker, det var ingen som fortalte meg at dei hadde skjønt det, iallfall :)

Lurte litt på det en gang, husker jeg - men det er en stund siden nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...