Gå til innhold

Hvordan fjerner jeg nick og slike ting?


Solsikke

Anbefalte innlegg

Hvordan fjerner jeg nick fra msn og dol f.eks? Ligger det noe på temp files som gjør at mitt nick kommer opp når msn logger seg på på jobbmaskina?

Hvordan fjerner jeg evt. dette? Når jeg går inn på dol og skal skrive nicket mitt så kommer Solsikke opp som hurtigalternativ, greit når jeg er hjemme men ikke på jobb.

Jeg går på tool og internett options og sletter historie og temp internett files hver dag. Hva annet skal jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slett cookies også.

Det samme som jeg sa til deg sist, du kan også gå inn og fjerne haken for passwords og usernames. (content- autocomplete) Da kommer de ikke opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett cookies også.

Det samme som jeg sa til deg sist, du kan også gå inn og fjerne haken for passwords og usernames. (content- autocomplete) Da kommer de ikke opp.

hvor finner jeg de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett cookies også.

Det samme som jeg sa til deg sist, du kan også gå inn og fjerne haken for passwords og usernames. (content- autocomplete) Da kommer de ikke opp.

På tools ja. Fant det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...