MsSophie Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 På utsiden av kontoret mitt kan jeg nå beundre en Ferrari F355 berlinetta.Jeg påstår hardnakket at den er litt harry. Tøff....ja bevares - men like fullt harry. Mine mannlige kollegaer blir dypt såra og påstår det rett og slett er den ultimate guttedrømmen....! Bør jeg ha en viss forståelse for at de står her og sikler, og at det ikke er meg de sikler etter.....eller? 0 Siter
Nyco Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Du får spørre dem som jeg spurte bikkja mi når han jaget katter; OM du en dag får tak i katta, har du da klart for deg hva du SKAL med den?? ;0) 0 Siter
MsSophie Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Du får spørre dem som jeg spurte bikkja mi når han jaget katter; OM du en dag får tak i katta, har du da klart for deg hva du SKAL med den?? ;0) Da får jeg vel omtrent samme svar som jeg antar du fikk fra bikkja.....Øhh...boff??!! ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Skal jeg bare sitte her i bilen? Kommer du ikke ned og hilser på engang? MAKAN!!!! 0 Siter
McLoud Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Skal jeg bare sitte her i bilen? Kommer du ikke ned og hilser på engang? MAKAN!!!! Nå må du slutte å skryte da. Det er jeg som har solgt gampen og byttet til bil. 0 Siter
flisa Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Nå må du slutte å skryte da. Det er jeg som har solgt gampen og byttet til bil. Ja, vi sitter jo her og glaner ut i gata! :-) Rekk meg bånnski'n av cola'n a dø! 0 Siter
andungen Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Skal jeg bare sitte her i bilen? Kommer du ikke ned og hilser på engang? MAKAN!!!! øy!..du sitter i feil bil..se å ha deg ut! 0 Siter
Bassisten Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 For å ha det heilt klart: Ferrari er ikkje harry, men diverre er mange Ferrari-eigarar harry, difor har du truleg den oppfatninga. - På same vis som eit cruiseskip ikkje er harry i seg sjølv, men mange danskebåtfararar er det. Det er dessutan utvilsamt lite praktisk med ein slik bil i eit så kupert land som Noreg. På onsdag hadde eg gleda av å køyra ein F355 så fort eg kunne på racerbane i England, og det var sinnsjukt moro, men å eiga ein her i landet kunne ikkje falle meg inn.... Eg ville hatt hjartet i halsen kvar gong eg nærma meg ein fartsdump. http://home.pusan.ac.kr/~diablo/main/utmodels/f355.htm 0 Siter
MsSophie Skrevet 21. september 2002 Forfatter Skrevet 21. september 2002 For å ha det heilt klart: Ferrari er ikkje harry, men diverre er mange Ferrari-eigarar harry, difor har du truleg den oppfatninga. - På same vis som eit cruiseskip ikkje er harry i seg sjølv, men mange danskebåtfararar er det. Det er dessutan utvilsamt lite praktisk med ein slik bil i eit så kupert land som Noreg. På onsdag hadde eg gleda av å køyra ein F355 så fort eg kunne på racerbane i England, og det var sinnsjukt moro, men å eiga ein her i landet kunne ikkje falle meg inn.... Eg ville hatt hjartet i halsen kvar gong eg nærma meg ein fartsdump. http://home.pusan.ac.kr/~diablo/main/utmodels/f355.htm Det gikk iflg. sjåføren helt fint over fartsdumpene...., så kom igjen Basse - for den nette sum av 870.000,- så er den din;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.