Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok du vare på underlaget som fortalte om det digitale kameraet? Når du får tid kan du maile link (type) og pris.

Fikk noen tilskudd her:-)) ( det var to typer)

Skrevet

Jeg husker ikke linken men sender modellene på mail. :-)

Det var over 2000 å spare på C1 :-))

Skrevet

Det var over 2000 å spare på C1 :-))

Nå har jeg hørt at det kameraet har vært på tilbud da, i hvert fall i Tromsø. Men uansett så kommer du til å spare på å kjøpe det her nede. :-)

Skrevet

Nå har jeg hørt at det kameraet har vært på tilbud da, i hvert fall i Tromsø. Men uansett så kommer du til å spare på å kjøpe det her nede. :-)

Takk for opplysningen, det blir kr. 2750 å spare i forhold til ordinær pris. og butikken het? Regner det er flere av dem, *kjede?*

Skrevet

Takk for opplysningen, det blir kr. 2750 å spare i forhold til ordinær pris. og butikken het? Regner det er flere av dem, *kjede?*

Ja, det er en i Playa del Inglés som jeg vet om, mulig flere, og 3 i Las Palmas.

VISANTA heter de. :-)

Skrevet

Ja, det er en i Playa del Inglés som jeg vet om, mulig flere, og 3 i Las Palmas.

VISANTA heter de. :-)

Takk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...