Gå til innhold

Hva betyr SDD og u/t?


Gjest Timari

Anbefalte innlegg

Han er IKKE kjekk. I tillegg har han liten tiss. Han er heller ikke særlig sympatisk. *koser seg*

Hehe, nå er det i hvertfall ikke noen fare for at du får se kølla mi! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • SierDuDet

    16

  • Carlina

    8

  • rufsetufsa

    8

  • conan

    1

Mest aktive i denne tråden

Gjort shave jobben nøye nå da??

Jenter liker ikke hår i "maten" veit du!!!

Selvsagt har jeg shava meg bra. Man er da ekte mannfolk, og hår i maten skal ingen få i kveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt har jeg shava meg bra. Man er da ekte mannfolk, og hår i maten skal ingen få i kveld :)

Fint fint, da gleder jeg meg til rapport på søndag..!?

Skal finne på noe faenskap jeg også,så jeg kan følge opp med en heidundrende rapport tilbake!!

*S*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint fint, da gleder jeg meg til rapport på søndag..!?

Skal finne på noe faenskap jeg også,så jeg kan følge opp med en heidundrende rapport tilbake!!

*S*

Jeg har sluttet med avslørende dolrapporter for lenge siden, grunnet at jeg stadig driter meg ut stort, leser ting på søndagen som jeg ikke husket at jeg skrev på lørdagen, osv.

Så sex, dumme ting, fylleting, enda dummer ting, osv, er ikke lenger noe jeg skriver ned her :)

Hadde du lest noen av de tingene jeg liret ut av meg her for et par år siden, etter heftige byturer, så hadde du forstått hvorfor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sluttet med avslørende dolrapporter for lenge siden, grunnet at jeg stadig driter meg ut stort, leser ting på søndagen som jeg ikke husket at jeg skrev på lørdagen, osv.

Så sex, dumme ting, fylleting, enda dummer ting, osv, er ikke lenger noe jeg skriver ned her :)

Hadde du lest noen av de tingene jeg liret ut av meg her for et par år siden, etter heftige byturer, så hadde du forstått hvorfor :)

Ok men vi kan jo hviske dah...?

Hva gjør vel litt mere drit prat fra eller til da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok men vi kan jo hviske dah...?

Hva gjør vel litt mere drit prat fra eller til da?

Jeg er ikke lenger så anonym her inne, men jeg har nå inndratt bilde fra bildesiden, skal bli mer anonym igjen, osv, så det er jo mulig at jeg begynner å drite meg ut stort igjen etterhvert! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lenger så anonym her inne, men jeg har nå inndratt bilde fra bildesiden, skal bli mer anonym igjen, osv, så det er jo mulig at jeg begynner å drite meg ut stort igjen etterhvert! :)

Høres bra ut....Du får fortsette pyntingen,så skal jeg diskutere med sør...."Ulp!"

Husk mange jenter digger gutter druknet i after shave..Mmmmm....Finnes ikke herligere......*host*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke lenger så anonym her inne, men jeg har nå inndratt bilde fra bildesiden, skal bli mer anonym igjen, osv, så det er jo mulig at jeg begynner å drite meg ut stort igjen etterhvert! :)

Inndratt bilde... Hmmm, god ide. Legge ut bildet mitt noen dager, se de andres, og så inndra det. Smart, SDD... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, nå er det i hvertfall ikke noen fare for at du får se kølla mi! :)

Du kan sende meg et bilde av den på mail hvis du absolutt MÅ vise den frem, vet du... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du kan sende meg et bilde av den på mail hvis du absolutt MÅ vise den frem, vet du... ;-)

Nja, du bare psyker meg ut, så jeg tror ikke jeg tør å vise den til deg, uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, du bare psyker meg ut, så jeg tror ikke jeg tør å vise den til deg, uansett :)

Hehe, du har med andre ord noe å være flau over? I og med at jeg kan klare å psyke deg ut... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du har med andre ord noe å være flau over? I og med at jeg kan klare å psyke deg ut... :-)

Nei, min er det ikke noe feil med, men din innstilling er ikke sunn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, min er det ikke noe feil med, men din innstilling er ikke sunn! :)

18 cm ikke sunt? Den må du lenger ut på landet med.

Var det noe liv i natt, da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 cm ikke sunt? Den må du lenger ut på landet med.

Var det noe liv i natt, da? :-)

Liv og liv fru blom. Det var da i det minste liv! :)

Still drunk, baby :)

Hehe, og nå skal jeg snart hoppe i dusjen før jeg skal på vorspiel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liv og liv fru blom. Det var da i det minste liv! :)

Still drunk, baby :)

Hehe, og nå skal jeg snart hoppe i dusjen før jeg skal på vorspiel :)

Du er på vei til å bli alkoholiker, har du innsett det? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er på vei til å bli alkoholiker, har du innsett det? :-)

Nope, jeg er mer på vei til å bli en SvenO type, og det er ingen skam i seg selv :)

Han er en finfin mann :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...