Gå til innhold

Trønder pier ønskes...


Gjest Keezer

Anbefalte innlegg

Hvor mange her inne er fra Trondheim eller omegn? Rekk opp hånda så får onkel se. Jeg gikk på NTNU (gamle NTH) i Trondheim for noen år siden, og har aldri truffet så mange deilige jenter. De er ikke bare flotte å se på, men så livlige og morsomme. Tar seg ikke selv så høytidlige som Oslojentene gjør (no affence *kremter*).

Hva med å få noen nedover hit??? Skoilla hatt mæ ei trønder pi no da sjø... Herrrrlig dialekt også. Veldig sexy...! *mimrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

He he he,morsom skrue du!!

Er ikke lov å legge ut kontakt annonser her altså....

Rekker bare opp hånda for at jeg er Trønder jeg!!

=o)

En annen hemmelighet ved Trønderske jenter er at de liker å holde en stakkars gutt på pinebenken... *pirrende*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En annen hemmelighet ved Trønderske jenter er at de liker å holde en stakkars gutt på pinebenken... *pirrende*

Nå må du ikke avsløre flere yrkes hemligheter...Vi vil jo ikke bli gjennomskuelig heller..

Skjønner?;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En annen hemmelighet ved Trønderske jenter er at de liker å holde en stakkars gutt på pinebenken... *pirrende*

Dette var meget nyttig info, jeg var klar over kvinnelisten, men det med en benk til pining var jeg ikke klar over.

Men det er notert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...