Gå til innhold

Smerter i mage/tarm

Anbefalte innlegg

Har tidl. vært en del plager med urinveis infeksjoner..for en uke siden havnet jeg på legevakten om natten med sterke smerter bak i ryggen som strålte frem i mageregionen.ikke feber, men kvalme og frysninger. Klarte ikke å stå oppreist, eller ligge for det var vondt. Føltes som om musklene skalv.Hadde antageligvis hatt en UVI, men tok tranebær å trodde at det var "over". På urinsticsen slo det ut hv. leucocytter og blod (ant. mensturasjonsblod, da det var siste mens dag)Jeg fikk Selexid 200mg i 5 dager og smertestillende..Nå avsluttet jeg kuren i går å har igjenn fått smerter bak i rygg..(moderate) og føler typisk trang til å urinere. Urinen er klar å lys, hverken grums, blod eller stram lukt etter som jeg har observert.Følte ikke at legen tok meg alvorlig.Han sa ikke noe om etter kontroll av urinen, men jeg måtte ringe tilbake ved eventuell feber.I tillegg er avføringen veldig varierende, mye halv løst som "smuldrer" opp i toalettet... Har normal kost og er i aktivitet...mens dette står på føler jeg mange ganger svimmelhet, kvalme og sterke smerter i situvasjonen. Tok avf.prøve for ca 1 år siden å alt var fint. Under legevakt visitten kunne han ikke høre tarmlyder.Ellers er jeg plaget med en del smerter å stivhet i skuldre, nakke og hodepine..( stress) Kan disse plagene mine ha noen sammenheng med hverandre, og i tilfelle hva kan dette være?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73401-smerter-i-magetarm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Det er så typisk at legen ikke tar en på alvor!! har skjedd meg flere ganger. Skal jeg være ærlig så høres det fakisk ut som en ny urinveis infeksjon, men nå er ikke jeg Lege =) syns du skal gå til en anen og få sjekka det opp. Ta en ny avføringsprøve og "slå i bordet" be legen din om å ta deg på alvor. lykke til =)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73401-smerter-i-magetarm/#findComment-363059
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...