Gå til innhold

Dama di som forsidepike utenfor Vi Menn?


Gjest Miss77

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

Ettersom jeg ikke "eier" kjæresten min, så er det selvsagt ikke jeg som bestemmer slikt.

Med vennlig hilsen

Jeg er lissom litt i tvil..

Har lyst... Og mulighet...

Kanskje dere snart ser meg som forsidepike i Vi Menn?! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lissom litt i tvil..

Har lyst... Og mulighet...

Kanskje dere snart ser meg som forsidepike i Vi Menn?! ;-)

Du får hinte litt i forkant av det nummeret, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du får hinte litt i forkant av det nummeret, da :-)

Ja, det skal jeg gjøre... ;-)

Eller... vi får se. Kanskje ikke så gøy at alle her inne vet hvem jeg er om jeg sender inn masse rare spørsmål og sånn?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg gjøre... ;-)

Eller... vi får se. Kanskje ikke så gøy at alle her inne vet hvem jeg er om jeg sender inn masse rare spørsmål og sånn?!

Hmm... Du får oversende hintet på mail eller noe hvis du tør det, da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg gjøre... ;-)

Eller... vi får se. Kanskje ikke så gøy at alle her inne vet hvem jeg er om jeg sender inn masse rare spørsmål og sånn?!

Hæ..?? Rare spørsmål her?? På dol? Næææhhh??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lissom litt i tvil..

Har lyst... Og mulighet...

Kanskje dere snart ser meg som forsidepike i Vi Menn?! ;-)

JØSS! Det skal jo jeg også! iiiiiiiiiiiiiiii, jeg skal være forsidemormor! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det skal jeg gjøre... ;-)

Eller... vi får se. Kanskje ikke så gøy at alle her inne vet hvem jeg er om jeg sender inn masse rare spørsmål og sånn?!

Så det er DU som stiller alle de rare spørsmålene her på DOL.

Hyggelig å hilse på deg. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JØSS! Det skal jo jeg også! iiiiiiiiiiiiiiii, jeg skal være forsidemormor! :-)

Deg kjenner jeg iallefall igjen, så du trenger ikke engang å hinte om at du skal dit ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke opp til meg å tillate/ikke tillate kjæresten min noe som helst. Han er et fritt menneske som tar sine egne valg.

Forøvrig ligger det allerede et aktbilde av han på hjemmesidene til en fotograf, så da kan han like gjerne komme på trykk også :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest papirtiger

Nå er jeg jente da.. Men ville ikke likt at kjæresten min gjorde noe slikt. Ikke pga sjalusi, men ser ikke poenget.

Hadde ikke latt meg avbilde heller. Men tror nok at kjæresten min ville likt det..gutter altså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kunne godt sett for meg sambo som forsidemann. Fiskevest og ingenting annet ;)

Når det gjelder meg, er jeg vel ganske så tagbar enda. Husker i 87 når guttungen var liten. Der kommer det en fyr fra "alle menn" og spør om jeg vil bli tatt bilde av.

Trodde fyren bare kødda, men han hang og maste. Tror du jeg turte da. Nei, da hadde jeg fått bank av min ex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...