Gjest Daisy Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Hva skal dere i helgen da? Jeg skal slappe av med kjæresten i dag... se på video, spise godt og god mat. Kanskje drikke litt vin. Men jeg glemte å gå på polet :0( I morgen skal jeg jobbe litt, men det går fort over. Og søndag skal jeg slappe av, rydde litt og lese ( ivrig student som jeg er ) 0 Siter
Solsikke Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 God helg:) Vi skal kose oss sammen med familien vi. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Deilig med helg :-) Ikveld er det tv-kveld med Først&Sist + Stingers, og så blir det vin og tortillachips, såklart ;-) Imorgen formiddag skal jeg være sammen med familien, dvs. det blir vel lekeplass og innelek, tenker jeg. Skal jobbe om ettermiddagen. Kvelden er satt av til taco og øl. :-) Søndag blir familiedag, kanskje med langtur hvis været er bra. :-) 0 Siter
astridny Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Idag blir det bare å daffe foran tv. Imorgen er det ute ryddedag. Søndag er det igjen uterydding som skal til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.