Gå til innhold

Overdreven sexualdrift...


Gjest Raudiesel

Anbefalte innlegg

Gjest Raudiesel

Jeg har den siste tiden begynnt å slite med at jeg rett og slett er for mye kåt. Jeg trenger å onanere flere ganger om dagen for å stille "presset" kroppen påfører meg. Jeg tenker sex hele tiden - alt for mye. For å nevne det har jeg også de siste månedene blitt noe mer agressiv og fått mere muskler i beina - uten at jeg trener, eller har endret kostholdsvanene mine. Tar ikke noe piller av noe slag.

Hva er galt? Har lurt på om jeg kan ha en hormonforstyrrelse - for mye testosteron eller noe. Orker ikke ha det slik lenger, hva kan jeg gjøre?

Vegrer meg for å gå til en lege og legge frem dette noe spesielle problemet. Hva ville en lege i såfall gjordt? Noen behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the rabbit

Hørtes da digg ut det der.. har litt av samme "syken", men det er ikke så godt å onanere når man gjør det flere ganger om dagen, mister liksom følsomheten etterhvert, det blir nesten mekanisk. Derimot, hvis du venter en uke med å ha sex eller onanere føles det helt utrolig ut.. Da er det så deilig at du mister helt kontrollen over kroppsmekanismene. Men å vente å onanere en hel uke skal mye til for å klare.. mulig du har høyt testosteron nivå og at det svinger litt pga puberteten e.l, husker jeg selv var så kåt periodevis i tenåra at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raudiesel

Hørtes da digg ut det der.. har litt av samme "syken", men det er ikke så godt å onanere når man gjør det flere ganger om dagen, mister liksom følsomheten etterhvert, det blir nesten mekanisk. Derimot, hvis du venter en uke med å ha sex eller onanere føles det helt utrolig ut.. Da er det så deilig at du mister helt kontrollen over kroppsmekanismene. Men å vente å onanere en hel uke skal mye til for å klare.. mulig du har høyt testosteron nivå og at det svinger litt pga puberteten e.l, husker jeg selv var så kåt periodevis i tenåra at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Har ikke en sjans til å klare å vente så lenge. Har blitt helt sykelig kåt de siste månedene etter sommeren.

Er 25 år, og burde vel være forbi puberteten for 10 år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en sjans til å klare å vente så lenge. Har blitt helt sykelig kåt de siste månedene etter sommeren.

Er 25 år, og burde vel være forbi puberteten for 10 år siden.

Skal vi treffes...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke en sjans til å klare å vente så lenge. Har blitt helt sykelig kåt de siste månedene etter sommeren.

Er 25 år, og burde vel være forbi puberteten for 10 år siden.

Bra å se at det er flere med dette "Problemet", hvis man kan kalle det det. Er selv 25 og har perioder hvor jeg skjelden får nok. Men dette har vel ikke bare med puberteten å gjøre, for gutter er vel ikke på topp seksuelt da, eller??? Trodde det var i midten av tyveåra jeg..

Viril hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hvordan har du det ellers med ditt liv ? Hvordan fungerer du i jobben/skolen, hjemme, har du partner og er frustrert der? Kort sagt, vimå vite litt mer om din livsform.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hørtes da digg ut det der.. har litt av samme "syken", men det er ikke så godt å onanere når man gjør det flere ganger om dagen, mister liksom følsomheten etterhvert, det blir nesten mekanisk. Derimot, hvis du venter en uke med å ha sex eller onanere føles det helt utrolig ut.. Da er det så deilig at du mister helt kontrollen over kroppsmekanismene. Men å vente å onanere en hel uke skal mye til for å klare.. mulig du har høyt testosteron nivå og at det svinger litt pga puberteten e.l, husker jeg selv var så kåt periodevis i tenåra at jeg nesten ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg.

Det er vanskelig å si hva som er overdreven seksuell aktivitet. At man i faser onanerer flere ganger om dagen tror jeg ikke nødvendigvis behøver å bety at man er "syk".

Men blir det svært hyppig, slik at det kan gå ut over andre aktiviteter, er det oftest uttrykk for at personen er i trøbbel og sliter med sitt liv. Da blir all denne onaneringen en form for surrogat og "trøstespising" for å slippe vekk fra en ubehagelig tilværelse, kjedsomhet og frustrasjoner.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raudiesel

Hvordan har du det ellers med ditt liv ? Hvordan fungerer du i jobben/skolen, hjemme, har du partner og er frustrert der? Kort sagt, vimå vite litt mer om din livsform.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Berthold Grünfeld

professor

Vennlig hilsen

Jeg går på høyskole innen data og har ingen sosiale eller faglige problemer der.

Er 25 år og har dame. Tror hun mener jeg maser litt mye om sex, men det har ikke ført til noen problemer. Vi har det bra sammen og jeg er ikke stressa, nervøs, deprimert eller noe syk. Det er bare dette med at jeg rett og slett har for mye lyst på sex og onanering. Dette har kommet over noen måneder. Før det følte jeg ett normalt forhold til sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg går på høyskole innen data og har ingen sosiale eller faglige problemer der.

Er 25 år og har dame. Tror hun mener jeg maser litt mye om sex, men det har ikke ført til noen problemer. Vi har det bra sammen og jeg er ikke stressa, nervøs, deprimert eller noe syk. Det er bare dette med at jeg rett og slett har for mye lyst på sex og onanering. Dette har kommet over noen måneder. Før det følte jeg ett normalt forhold til sex.

Denslags går i faser. Det gir seg sikkert etter noen tid. Ta det med ro, konsentrer deg også litt om studiene. Det er mye morsomt der å være opptatt av. Du er i fin form, føler deg skikkelig frisk og sprek, livslysten, og da er gjerne sexlysten også på topp.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raudiesel

Denslags går i faser. Det gir seg sikkert etter noen tid. Ta det med ro, konsentrer deg også litt om studiene. Det er mye morsomt der å være opptatt av. Du er i fin form, føler deg skikkelig frisk og sprek, livslysten, og da er gjerne sexlysten også på topp.

Informasjon via Internett erstatter ikke konsultasjon med lege eller annet kvalifisert medisinsk personell. For en sikker vurdering av problemstillingen du tar opp i brevet, bør du rådføre deg med din kontaktperson i det offentlige helsevesen.

Hilsen

Berthold Grünfeld

lege/professor

Vennlig hilsen

Jeg synes ikke de jeg kommer i kontakt med på Internet tar meg seriøst. Dette jeg har tatt opp her er virkelig ett problem for meg...

Hva hvis jeg blir desperat?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...