Gå til innhold

Hvis dere skal se tv i kveld?


Carlina

Anbefalte innlegg

Må dere som har mulighet sette på Discovery kl 2300.Da begynner et program som heter Trauma at ER...

Dødsbra program fra akuttene i USA...Masse gørr...Ikke noe for sarte sjeler da meget skadde barn kan komme inn...

Hovedsaklig er det kniv og skudd skader,og her spares ikke på filmingen....!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan bare si at jeg er fullstendig "hekta" på "Trauma" jeg også. Begynte å se på det for noen uker sida, og det er utrolig interessant å se hvordan ting fungerer på en akuttavdeling, ikke minst er jeg imponert over den roen legene og sykepleierne har i stressende situasjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan bare si at jeg er fullstendig "hekta" på "Trauma" jeg også. Begynte å se på det for noen uker sida, og det er utrolig interessant å se hvordan ting fungerer på en akuttavdeling, ikke minst er jeg imponert over den roen legene og sykepleierne har i stressende situasjoner.

ja ikke sant...helt utrolig at de får slik adrenalin kikk av blod og åpne sår....

Brrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ikke sant...helt utrolig at de får slik adrenalin kikk av blod og åpne sår....

Brrr

Men jeg sitter av og til med klump i halsen når det kommer inn hardt skadde barn. En ting overrasket meg, og det er at de av og til viser tilfeller som ender med død. Trodde ikke det var lov, men programmet er jo utenlandsk så da har de vel andre regler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg sitter av og til med klump i halsen når det kommer inn hardt skadde barn. En ting overrasket meg, og det er at de av og til viser tilfeller som ender med død. Trodde ikke det var lov, men programmet er jo utenlandsk så da har de vel andre regler.

Hvorfor skulle det være ulovlig å vise barn som dør på TV? Det er jo en av livets realiteter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men jeg sitter av og til med klump i halsen når det kommer inn hardt skadde barn. En ting overrasket meg, og det er at de av og til viser tilfeller som ender med død. Trodde ikke det var lov, men programmet er jo utenlandsk så da har de vel andre regler.

Ja det er litt ekkelt å se at barn er skadd,hender puta sitter foran øynene da ja...

Heldigvis har jeg bare sett to alvorlige tilfeller med små barn....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...