Carlina Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 To tykkfalne menn som synger i en karaoke boks....Det er fra videoen deres sangen heter "Tribute". gruppenavnet starter på T Noen kloke hoder som vet? 0 Siter
mammakoseknuser Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Mulig det er Tenacius D 0 Siter
Carlina Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Mulig det er Tenacius D To menn en mørk med skjegg og en med lite hår og kule mage? Har du hørt mye av dem?Er de gode? hHr hørt den ene sangen og den er hysterisk bra! 0 Siter
mammakoseknuser Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 To menn en mørk med skjegg og en med lite hår og kule mage? Har du hørt mye av dem?Er de gode? hHr hørt den ene sangen og den er hysterisk bra! Heisann. Jeg søkte på winmx på sangtitelen og fikk opp denne gruppen på T.Sangen var ikke helt min smak,,det var gitarspilling og to menn med grove stemmer som sang.Hvis du har winmx kan du jo laste ned et par med den sangtittelen og høre igjenom. Lykke til 0 Siter
Gjest glimmer Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Ja, det er helt sikkert Tenacious D du snakker om. Jeg har hørt hele albumet og de er utrolig morsomme. Anbefales, forutsatt at du likte "Tribute" 0 Siter
Gjest Kapabel Snabel Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Tenacious D. Gruppa består av Jack Black og Kyle Gass. Jack Black er vel mye bedre kjent som skuespiller - han hadde en stor rolle i High Fidelity (veldig bra), og hovedrollen i Shallow Hal (yup - det var han som var Hal). http://www.tenaciousd.com/ 0 Siter
Carlina Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Ja, det er helt sikkert Tenacious D du snakker om. Jeg har hørt hele albumet og de er utrolig morsomme. Anbefales, forutsatt at du likte "Tribute" Ja jeg likte den sangen meget godt, morsom var den og!! =o) 0 Siter
Carlina Skrevet 20. september 2002 Forfatter Skrevet 20. september 2002 Tenacious D. Gruppa består av Jack Black og Kyle Gass. Jack Black er vel mye bedre kjent som skuespiller - han hadde en stor rolle i High Fidelity (veldig bra), og hovedrollen i Shallow Hal (yup - det var han som var Hal). http://www.tenaciousd.com/ Aha.... da var det han som spilte hovedrollen som meatloaf også da....? 0 Siter
Carlina Skrevet 21. september 2002 Forfatter Skrevet 21. september 2002 Heisann. Jeg søkte på winmx på sangtitelen og fikk opp denne gruppen på T.Sangen var ikke helt min smak,,det var gitarspilling og to menn med grove stemmer som sang.Hvis du har winmx kan du jo laste ned et par med den sangtittelen og høre igjenom. Lykke til Tusen takk for hjelpen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.