Gjest AlleNickErOpptatt Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 Jeg spør videre jeg,ettersom jeg fikk så gode råd tidligere i kveld! Hvordan sletter jeg følgende på startmenyen på pc´n:net2phone, VShield(og HVA er forresten det for noe?), og oppgaveplanlegging. Jeg trenger vel ikke og ha noen av disse tingene på startmenyen?såvidt jeg vet er det noe jeg aldri bruker! 0 Siter
Gjest AlleNickErOpptatt Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 ...Og jeg spør forde det går ikke an og slette direkte på startmenyen,det ligger vel som filer dypere i pc´n?Eh....hvor søker jeg?... Hilsen *megagrønn* 0 Siter
citoyen Skrevet 20. september 2002 Skrevet 20. september 2002 ...Og jeg spør forde det går ikke an og slette direkte på startmenyen,det ligger vel som filer dypere i pc´n?Eh....hvor søker jeg?... Hilsen *megagrønn* Klikk på startknappen, og gå til Innstillinger > Kontrollpanel > Legg til/fjerne programmer. Der skal du finne programmene dine i en liste, og kan velge hva du vil avinstallere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.