Gå til innhold

Think.


Grip

Anbefalte innlegg

Det er kroken på døra for Think, elbilen som skulle gjøre Norge til bilprodusent.

Det er jo synd selvsagt.

Det undrer meg imidlertid hvordan de kunne innbille seg at bilen kunne selges med en slik design.

Vogna ser jo ut som ei padde i latex. Formløs, ufullendt og matt i lakken. Designen er så slett at den virker prohibitivt på alle mulige kjøpere.

Med Ford-konsernet i rygget måtte det vel være mulig å lage en bil meg flott design, blank lakk og image?

Enda et godt prosjekt er ødelagt av helvetes amatører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Designet er ikke så galt. Som bybil er den helt grei, med ett karosseri som tåler at man kommer borti noe uten at det blir riper, og en størrelse som gjør den lett å ha med å gjøre i trang bytrafikk.

Det som knekker Think, og som gjør alle andre EL-biler ubrukelige, er at batteriteknologien ikke har utviklet seg nok. Med den korte rekkevidden som batteriene tillater, har bilen alt for begrensede bruksmuligheter. Med skikkelig rekkevidde, kunne jeg faktisk tenkt meg å eie en Think (forutsatt at fabrikken levde...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...