Gå til innhold

"Denne meldingen er flagget"


Gjest ilse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Flagging a message or contact adds a flag icon to it. Use flags to remind yourself to follow up on an issue or to indicate a request for someone else. You can also use flags to set a reminder for the message or contact.

When a message or contact is flagged, one of the following appears in the Flag Status column.

Flag Means

none Not flagged

Flagged

Flagged as completed

When the recipient receives a message with a flag, a comment on the purpose of the flag appears at the top of the message. If you set a reminder, this date will also appear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flagging a message or contact adds a flag icon to it. Use flags to remind yourself to follow up on an issue or to indicate a request for someone else. You can also use flags to set a reminder for the message or contact.

When a message or contact is flagged, one of the following appears in the Flag Status column.

Flag Means

none Not flagged

Flagged

Flagged as completed

When the recipient receives a message with a flag, a comment on the purpose of the flag appears at the top of the message. If you set a reminder, this date will also appear.

Jøsses. Det høres ut som om det er Hæren. Særlig det med Not Flagged osv. *LOL* (ellers er jeg ikke lattermild i dag, harddisken min kræsja i dag morges, først dunket den som ei ørlita sjekte på fjorden og så satte alt seg fast. Så nå skriver jeg på reisePC'en, stakkars meg). Og jeg som skulle skrive hele helga...denne reisePC'en er så trang, jeg får ikke tenkt. Ha en grei kveld, nå går jeg ned og åpner pappen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flagging a message or contact adds a flag icon to it. Use flags to remind yourself to follow up on an issue or to indicate a request for someone else. You can also use flags to set a reminder for the message or contact.

When a message or contact is flagged, one of the following appears in the Flag Status column.

Flag Means

none Not flagged

Flagged

Flagged as completed

When the recipient receives a message with a flag, a comment on the purpose of the flag appears at the top of the message. If you set a reminder, this date will also appear.

Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jøsses. Det høres ut som om det er Hæren. Særlig det med Not Flagged osv. *LOL* (ellers er jeg ikke lattermild i dag, harddisken min kræsja i dag morges, først dunket den som ei ørlita sjekte på fjorden og så satte alt seg fast. Så nå skriver jeg på reisePC'en, stakkars meg). Og jeg som skulle skrive hele helga...denne reisePC'en er så trang, jeg får ikke tenkt. Ha en grei kveld, nå går jeg ned og åpner pappen.

Platelagre, eller på engelsk: harddisks, tåler lite støt. 85% av feil på platelagre skyldes støt. Støtskade utvikler seg over tid, og ender svært ofte i kræsj. Behandle PC'er som spebarn. De store synderne er utpakkere og flyttefolk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Faktisk klarte jeg ikke å oversette det nå. En øl til så.... noen av linjeskiftene falt ut også.

Vel, uten en eneste øl skjønte jeg hovedpoenger..... og var fornøyd med det :-)

Hmm, men en øl hørtes egentlig veldig fristende ut... går for å sjekke kjøleskapet....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen!

Er det så farlig da?

Til alle tider har vi vært vant med kvinnfolk som bretter seg ut, så jeg syns det er på tide at mannen slår til motmæle..............

So long.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...