Gå til innhold

Den eller den....


Gjest Flatlusa

Anbefalte innlegg

Hvilken av disse kroppene er lekrest:

En mann som løper eller sykler hver eneste dag, er ganske tynn som følge av dette, men har meget god utholdenhet. Ikke spesielt sterk.

En mann utelukkende trener vekter. Er sterk som få, stor, veier mye, men har ikke noen utholdenhet å skryte av.

?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes svært lite om menn som har slike muskler man får av trening med vekter, heller ikke typiske bodybuildere. Litt muskler er fint, men eller blir det bare ekkelt. Sixpack ser forferdelig ut. Dessuten vitner store muskler om en som tilbringer altfor mye tid på helsestudio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ingenavdem

En mann som løper eller sykler hver eneste dag, er ganske tynn som følge av dette, men har meget god utholdenhet. Ikke spesielt sterk.

#liker ikke tynne menn#

En mann utelukkende trener vekter. Er sterk som få, stor, veier mye, men har ikke noen utholdenhet å skryte av.

#stor og god* Men da ikke bare p.g.a muskler.

#liker de store#

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de er like ulekre begge to, men jeg har fått det for meg at mennesker som kun tenker på å gjøre musklene sine store er litt dumme, så hvis jeg måtte ha velget mellom disse to ulekre mannfolkene, så måtte det ha blitt den tynne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig mener jeg han som trener vekter, og det er også grunnen til at jeg var fanatisk på området, tidligere.

Hadde det vært løpekropper jeg higet etter så hadde jeg løpt.

Men smak og behag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig mener jeg han som trener vekter, og det er også grunnen til at jeg var fanatisk på området, tidligere.

Hadde det vært løpekropper jeg higet etter så hadde jeg løpt.

Men smak og behag.

Fins ikke noe lekrere enn en mørk panteraktig løpekropp spør du meg. Tankene kommer fort på avveie da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han som trener vekter (dog ikke for mye, kjempemuskler overalt er ikke pent, det heller.)

Tynne, senete løpekropper gir ikke noe særlig å sikle etter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...