Gå til innhold

Slutt på diskriminering

Anbefalte innlegg

http://www.nettavisen.no/servlets/page?section=2&item=233349

Nå er de vel fornøyd oppe i nord? No har vi dæven piskadaussen fått Metanol Coctail herr noraførr også! Det var dæven snyte mæ på tide, førr det er jo dem jækla søringan som får ailt som har med litt action å gjørr.

Det var vel en fin gest til vårt nordlige landsfolk i tillegg til den 9 ferieuka og 14 dagers sydentur på blå resept.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73491-slutt-p%C3%A5-diskriminering/
Del på andre sider

Fortsetter under...

-Pappa Bjørn!!

Det er vel en litt ve`l ensidig måte å se på dette problemet, da!

Tror ikke spesiellt folk fra nord har fått "gleden" av det.........

Du bør vel heller se på det store problemet med spritsmuglingen og årsaken til det.

Tror du ikke det er de høye prisene på alkohol som gjør at det blir smuglet i stor stil, og folk brenner hjemme?

Ta de som smugler elendigheten, ikke brukerne!!!

Bare en kommentar til deg.

hilsen oppgitt............

Det var visst ikke noe problem å trekke opp olk her inne i dag....................... Her prøver en stakkar seg på litt "Oluf" i 3-tida på natta så presterer folk å ta meg på alvor.

Le litt i hverdagen dere og da. Blir ganske ensomt å være den eneste som er i godt humør!

Det var visst ikke noe problem å trekke opp olk her inne i dag....................... Her prøver en stakkar seg på litt "Oluf" i 3-tida på natta så presterer folk å ta meg på alvor.

Le litt i hverdagen dere og da. Blir ganske ensomt å være den eneste som er i godt humør!

Jeg ser ikke humoren.

Annonse

Gjest Diskriminator

Du skjønner det, Pappa Bjørn, sånne innlegg prøver man seg ikke på med mindre man heter SierDuDet?

Du skjønner det, Pappa Bjørn, sånne innlegg prøver man seg ikke på med mindre man heter SierDuDet?

Ja, det må være den store heltten min. Tenk å være så stor i gommen men likevel slippe unna hele tiden. Men jeg trodde vel det var gjengs, at det er enkelte man kan gjøre narr av i en mye mere grov forstand enn det jeg gjør her. Nordlendinger, Taliban, Svensker, Jehovas Vitner og telefonselgere er vel alle grupperinger som til all tid blir gjordt litt narr av, også her inne. Grunnen til at jeg i min tåke av søvnmangel i natt valgte nordlendinger er fordi de har en tendens til å ikke ta det så alvorlig.

Liksom sprit saken. Det er vel en del klager nordfra at alt som virkelig er norsk og som skjer i mediebildet til enhver tid har en tendens til å stoppe et sted i Trøndelag. Nå har det trukket helt opp nord slik at denne gruppen av vårt lands innbyggere med god grunn kan slå opp nyheten også hos seg.

Jeg så en rar same her om dagen og jeg som jeg kunne tenke meg å si noe litt på kanten om, men ikke i verden om jeg tør å gjøre det her inne. Da blir det kjeft å få.*L*

-Pappa Bjørn!!

Det er vel en litt ve`l ensidig måte å se på dette problemet, da!

Tror ikke spesiellt folk fra nord har fått "gleden" av det.........

Du bør vel heller se på det store problemet med spritsmuglingen og årsaken til det.

Tror du ikke det er de høye prisene på alkohol som gjør at det blir smuglet i stor stil, og folk brenner hjemme?

Ta de som smugler elendigheten, ikke brukerne!!!

Bare en kommentar til deg.

hilsen oppgitt............

Det er bare dersom man har dårlig tid at det er dyrt å få tak i alkohol i Norge. Hjemmelaget vin laget på rette måten smaker nesten like bra som polvarer, inneholder ikke metanol og koster bare 20 kr literen.

Jeg synes innlegget ditt var morsomt. Amøbene under her skjønner jo ingenting. ;-)

Jeg er helt enig med deg. Send all den jævla metanolen til nordnorge, sånn at skikkelig folk igjen kan kjøpe dunker med god druesprit, uten fare for å ende opp blind :)

Typisk en ting du kan si her inne uten protester men som jeg ville bli skutt ved daggry for.*LOL*

Annonse

Jeg synes innlegget ditt var morsomt. Amøbene under her skjønner jo ingenting. ;-)

Tusen takk. Du har tydeligvis skjønt at jeg ikke har noe ønske om at komfirmanter i Alta skal miste synet, men at det var et ørlite sleivspark til de som stikker av med mesteparten av skattepengene fra vår landsdel fordi det er oss " Foirrbanna søringa som er ansvarlige for de kleine torskekvotan her oppe".

Godt noen flere kan le litt.*S*

Gjest Diskriminator

Ja, det må være den store heltten min. Tenk å være så stor i gommen men likevel slippe unna hele tiden. Men jeg trodde vel det var gjengs, at det er enkelte man kan gjøre narr av i en mye mere grov forstand enn det jeg gjør her. Nordlendinger, Taliban, Svensker, Jehovas Vitner og telefonselgere er vel alle grupperinger som til all tid blir gjordt litt narr av, også her inne. Grunnen til at jeg i min tåke av søvnmangel i natt valgte nordlendinger er fordi de har en tendens til å ikke ta det så alvorlig.

Liksom sprit saken. Det er vel en del klager nordfra at alt som virkelig er norsk og som skjer i mediebildet til enhver tid har en tendens til å stoppe et sted i Trøndelag. Nå har det trukket helt opp nord slik at denne gruppen av vårt lands innbyggere med god grunn kan slå opp nyheten også hos seg.

Jeg så en rar same her om dagen og jeg som jeg kunne tenke meg å si noe litt på kanten om, men ikke i verden om jeg tør å gjøre det her inne. Da blir det kjeft å få.*L*

Finnes det noe annet enn rare samer da? For ikke å snakke om alt de gjør med all denne reinen sin! Fyr løs buddy, sier nå jeg! :-)

FY faen du er ikke god!!!!

Sånn nå er du skutt.....;)

Hei kjære, er du frekk igjen, nå? :)

Neida, jeg bør ikke skytes, og det bør ikke de som bor sør for sinsenkrysset bli, med mindre de har vært veldig, veldig slemme mot andre som bor sør for sinsenkrysset! :)

Hei kjære, er du frekk igjen, nå? :)

Neida, jeg bør ikke skytes, og det bør ikke de som bor sør for sinsenkrysset bli, med mindre de har vært veldig, veldig slemme mot andre som bor sør for sinsenkrysset! :)

Jeg er da aldri frekk,bare sørger for husfred på dol;)

Nettopp stått opp?

jeg skal på fest om to timer,men sitter i pysjen ennå..:)

Jeg sov seriøst lenge i dag..

Nå skal jeg sitere Tommy steine:Ble det nå bever på knaggen???

He he he he he he he eh....

Ulv I Faarikaal

Det er bare dersom man har dårlig tid at det er dyrt å få tak i alkohol i Norge. Hjemmelaget vin laget på rette måten smaker nesten like bra som polvarer, inneholder ikke metanol og koster bare 20 kr literen.

Jeg lagde vermuth vin med 18% alkohol på 4 uker, fylte det på 1,5 l plastflasker. Meget bra ! Settet kosta 95 svenske og ga ca 20 liter netto. Jeg gjorde det litt annerledes enn bruksanvisningen for å få den sterkere.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...