Gå til innhold

Slutt på diskriminering

Anbefalte innlegg

Det var visst ikke noe problem å trekke opp olk her inne i dag....................... Her prøver en stakkar seg på litt "Oluf" i 3-tida på natta så presterer folk å ta meg på alvor.

Le litt i hverdagen dere og da. Blir ganske ensomt å være den eneste som er i godt humør!

Le litt i hverdagen dere og da. Blir ganske ensomt å være den eneste som er i godt humør!

ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha he he he he he he he he he he he he he he he!!!!!!!!!!!!!

*LER*

Fortsetter under...

Det er bare dersom man har dårlig tid at det er dyrt å få tak i alkohol i Norge. Hjemmelaget vin laget på rette måten smaker nesten like bra som polvarer, inneholder ikke metanol og koster bare 20 kr literen.

Ja, er klar over at en kan lage hjemmelaget vin, men hvor mange gidder det?

Så er det ikke alle som liker vin da, untatt de som drikker hva som helst.........

Jeg er av de heldige, liker ikke noe av delene...........

Nei, ned med prisene.

Staten soper inn penger på elendigheten............

Hilsen meg........og det er klart de vil ha mer..........

Ulv I Faarikaal

Jeg er da aldri frekk,bare sørger for husfred på dol;)

Nettopp stått opp?

jeg skal på fest om to timer,men sitter i pysjen ennå..:)

Jeg sov seriøst lenge i dag..

Nå skal jeg sitere Tommy steine:Ble det nå bever på knaggen???

He he he he he he he eh....

Got some beaver on your pecker ?

Finnes det noe annet enn rare samer da? For ikke å snakke om alt de gjør med all denne reinen sin! Fyr løs buddy, sier nå jeg! :-)

Reinsdyr? Finnmarks svar på labrador? "Mattis, No har det jækla samedyret ditt driti på sneskutter`n min igjen. No må du dæsken piske begynne å ta opp etter`n"

Har du hørt hvor mye FRU same klager når rensdyret røyter?*L*

Ulv I Faarikaal

Høøøøø?I dont have any pecker my sweet boy.......!!

*S*

Bare en talemåte fra over dammen. Et herværende firma ville kalle seg BeaverHolm a/s bl a fordi de hadde et moderfirma her med navn RavenHolm. Jeg råda dem til ikke å bruke navnet siden de bestilte varer fra USA. Beaver er omtrent like språklig assosiert som mus her i Norge.

Annonse

Gjest Diskriminator

Reinsdyr? Finnmarks svar på labrador? "Mattis, No har det jækla samedyret ditt driti på sneskutter`n min igjen. No må du dæsken piske begynne å ta opp etter`n"

Har du hørt hvor mye FRU same klager når rensdyret røyter?*L*

For no rein-spikka tøv! Eller Fru Same? Trine Rein? Se å ha deg ut av senga mi, du røyter sånn?

Jeg lagde vermuth vin med 18% alkohol på 4 uker, fylte det på 1,5 l plastflasker. Meget bra ! Settet kosta 95 svenske og ga ca 20 liter netto. Jeg gjorde det litt annerledes enn bruksanvisningen for å få den sterkere.

4 ukers Vermouth på plastflasker, huff !!. Skikkelig vin skal gjærest ved kjellertemperatur i 2 til 3 måneder og lagrest i minst 8 måneder på glass slik at aromaen får tid til å utvikle seg.

Ulv I Faarikaal

4 ukers Vermouth på plastflasker, huff !!. Skikkelig vin skal gjærest ved kjellertemperatur i 2 til 3 måneder og lagrest i minst 8 måneder på glass slik at aromaen får tid til å utvikle seg.

Jeg vet, men hvem har tid og interesse ? Smaken er helt OK, og hjemmelaget vin kan aldri bli annet enn hjemmelaget ?

Bare en talemåte fra over dammen. Et herværende firma ville kalle seg BeaverHolm a/s bl a fordi de hadde et moderfirma her med navn RavenHolm. Jeg råda dem til ikke å bruke navnet siden de bestilte varer fra USA. Beaver er omtrent like språklig assosiert som mus her i Norge.

Håper da virkelig de tok rådet ditt....;)

Jeg vet, men hvem har tid og interesse ? Smaken er helt OK, og hjemmelaget vin kan aldri bli annet enn hjemmelaget ?

Joda, og hjemmelaget blåbærsyltetøy kan på ingen måte måle seg med det du får kjøpt på butikken, for hjemmelaget syltetøy er og blir hjemmelaget.

Nord Norge har også de høyaste snøskavlan, de jævligaste sommeran, de farligaste storman, den dyreste frukten og den mest motbydelige hjemmebrenten. Metanol blir jo bare som smågodt å regne - ergo bør nordlendingene være glad og takknemlig for dette de har fått sørfra.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...