Gå til innhold

Anbefalte innlegg

God morgen du fagre*s*

I går var det familiekos, eldstemann fikk være lenge oppe, god mat,snop og kortspill. He,he han er blitt en racer på Amerikaner.....

Jeg skal finne roen til msn,men vil sitte alene, da får jeg heller gi Eirik noen is på mandag.....He,he

Så fint han har blitt så opptatt deres eldste, glad han trives. Kjempeflott. Jo,traktoreggene er lest, morro.Her er det liksom store hagl, alle er påvirket av min ambivalente følelse for vinteren*s*

Ha en deilig lørdag vennen.

Klæm

fra væninna di

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73495-solsikke/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen:)

Skal få satt meg ned å skrive en lang mail til deg i morgen :)

Så vi skal spille amerikaner neste gang jeg er hos dere? Jeg har ingen å spille med:( Sambo liker ikke å spille kort, han er vel redd for å tape hehehe. Så jeg har faktisk ikke spilt amerikaner på en del år.

Nå skal vi kose oss med biffsnadder*s*

Var i byen i dag å handlet jakker til jentene de ble så skjønne atte:D Cheroxer ble også kjøpt inn, vintern er nok på tur ja. Har hatt kuldegrader her :(

Men du vi tastes, skriver mail i morgen.

Stor klem fra mæ:)

ps: hils mann og barn

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73495-solsikke/#findComment-364001
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...