Gå til innhold

Liker ikkje kroppen min...

Anbefalte innlegg

martine1365379969

kan ikkje fordra han.. orker ikkje ta på han... den er berre i vegen, men må vera der.. Fekk oppgåve i dag av ei eg snakkar med; ho foreslo at eg skulle byrje sånn smått å smøre meg med bodylotion kvar dag for å verta kjent med kroppen min.. vanskeleg utfordring det der..:( Til vanleg bruker eg svamp når eg dusjer, fordi eg ikkje orker å kjenne kroppen.. har forstått det i dag... at det er difor... Kvifor skal det vera så vanskeleg å gje slepp på kontrollen?? Så vanskeleg å kunne eta?? Sukk....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73501-liker-ikkje-kroppen-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest victoria80

Lenge siden sist.Du husker ikke meg,men jeg husker deg fra det forrige nicket som du brukte.Altså at vi sendte noen mail til hverandre.Visste ikke at du hadde byttet nick.

Trist å høre at du sliter med forholdet til din egen kropp.Skjønner åssen det er, for jeg er ikke så glad i min egen kropp jeg heller.Men jeg håper at du vil få det bedre etter hvert.

Jeg vil bare si at jeg bryr meg om deg og vil være din venn, og er også her for deg.Hvis det er noe, så kan du sende meg mail:

[email protected]

Klem fra Victoria

har nesten litt lyst til å filleriste deg og si at du er vakker og verdifull som den du er! :o) FOR DET ER DU!!!

men jeg vet også hvordan du har det. har kjent det på kroppen selv. men jeg vet så innmari godt at du ikke har grunn til å hate kroppen din. den er dyrebar! du fikk den, som en skatt, som bare du skulle forvalte og ta vare på.

og ta det til deg, jeg har sett deg, vært sammen med deg i oslo. (husker du?) og for alt mine ord er verdt: DU ER VAKKER OG VERDIFULL!

hva får deg eller meg eller hvem som helst til å bli styggere og mindre verdt enn andre? er det våre små feil og mangler. de små særegenskapene som gjør oss så unike?

hvorfor bruker vi egentlig dyrebar tid på å hate oss selv, når vi kunne hatt det så mye bedre med å elske og godta våre egne kropper?

jeg vet det er vanskelig. har hatt anoreksia i 8 år, så tro meg. jeg vet hva det vil si å hate sin egen kropp. å virkelig hate-hate-hate den og forakte den.

men til hvilken nytte??

hvilken glede får vi av det?

ingen!

kjære, martine! jeg forstår deg virkelig, men tro mine ord når jeg sier: du har ikke grunn til å hate kroppen din!

styrkeklem fra agapetos

Lenge siden sist.Du husker ikke meg,men jeg husker deg fra det forrige nicket som du brukte.Altså at vi sendte noen mail til hverandre.Visste ikke at du hadde byttet nick.

Trist å høre at du sliter med forholdet til din egen kropp.Skjønner åssen det er, for jeg er ikke så glad i min egen kropp jeg heller.Men jeg håper at du vil få det bedre etter hvert.

Jeg vil bare si at jeg bryr meg om deg og vil være din venn, og er også her for deg.Hvis det er noe, så kan du sende meg mail:

[email protected]

Klem fra Victoria

Kjære vennen.

Jeg vet veldig godt hvordan det er å hate kroppen sin,jeg gjør det selv.Den er min verste fiende..

*holder lenge rundt martine*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...