agapetos Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 nå er jeg tilbake i byen jeg flyttet fra. en liten ferie. ) skal til syden med mymya på onsdag, mange blandede følelser, men jeg tror vi kommer til å få det fint ) leste akkurat innlegget ditt fra 17.september. jeg tror ikke du aner hvor glad jeg er akkurat nå. hvor utrolig glad du gjorde meg. bare de enkle ordene, at du savner meg, de pleide hjertet mitt big time! jeg sitter og griner nå. ekte gledestårer fordi DU ga meg grunn til å være glad. denne dagen i dag er bare helt fantastisk! ) har nettopp vært i byen med en veldig god venn. skulle møte han klokka 13:00 på en kafe. halv to ringte han og sa at han hadde forsovet seg og at han kom med en gang, og avsluttet med at han virkelig skulle gjøre det godt igjen. han kom klokka to og tok meg med på shopping! jeg skulle prøve! han skulle betale! ) hjertet mitt jubla (hvems hatte ikke gjort det????), men fornuften min sa: "nei, du trenger ikke det. det er nok at du er her nå." men han gav seg ikke. og nå sitter jeg her med fanget fullt av poser fra alle butikker i byen. klær for flere tusen kroner og ny hårfarge! ) og så kommer jeg hjem. tenker i mitt stille... nå savner jeg de ukjente vennenne mine bak skjermen. og så leser jeg det du skreiv! det var dråpen!!! jeg begynte å tutgrine! ALDRI har noen gledet meg SÅ mye som det dere gjorde i dag! tusen takk for at dere gjort livet mitt verdt å leve! vet ikke hvordan jeg skal få takket. dette blir sikkert skikkelig sentimentalt og klisje, men tro meg - det kommer rett fra hjertet! ) jeg skal være hjemme til onsdag natt. skal bli godt å være her inne litt også. savner savner savner data! og igjen: TUSEN TAKK! stor klem fra agapetos 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73542-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-skybert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
forbrenner Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 veldig fint å lese,agapetos. mvh (Ano) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73542-kj%C3%A6re-kj%C3%A6re-skybert/#findComment-364488 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.