Gå til innhold

retvizan... Hurraaaaa!

Anbefalte innlegg

Snoopy_Syttifire

Hurra, hurra!! Sønnen og svigerdatteren har endelig funnet seg leilighet i byen. De er meget lykkelig og det er vi og.

Etter 1. okt. har vi atter en gang huset for oss selv og kan gjøre hva vi vil når vi vil og hvordan vi vil....*kniiiiz*.

I kveld skal vi ha wok-mat, og jeg må en tur på butikken igjen for jeg mangler noe. Selvfølgelig. Holder på å grunne panel før vi har på rødmaling i morgen. Har kjøpt meg noen nye planter og en lang anorexia figur til å ha i vinduet... Nille-vare.

Støvsuget hele huset med vår nyinstallerte sentralstøvsuger i går. Supert. men ryggen verket hele kvelden av å gå delvis bøyd *urgh*. Det verste gikk over etter et par glass vin og likør.

*helgekosemasseklem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73543-retvizan-hurraaaaa/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Det var gode nyheter, Snoopy! Gratulere dem fra meg da. Men atte døh, du gir vel Jigggygutten nøkler til huset sånn at han kan leke seg litt med webcamen?

*Humre*

Hvorfor bøyer du deg når du håndterer sentralstøvsuger'n forresten? Er ikke skaftet langt nok?

Joda, stovsugeren er fin den. Det er vel gammel vane (uvane) som gjør at jeg bøyer meg, skal jobbe med saken. Noe annet er det at jeg i samme åndedrag som jeg støvsuget, dro frem alle møbler. Ommøblerte i samme farta, og baksa alene med sofa og stoler. Ikke for at jeg ikke kunne få hjelp, men giddet ikke spørre de som jobbet ute. Typisk.

De lykkelige har kommet fra byen og er så glade for leiligheten. Så nu blir det flyttelass igjen men heldigvis ikke så langt denne gangen. Flyttingen skjer når jeg har arbeidshelg så jeg får vel ikke deltatt så mye. Men jeg har lyst, kanskje bare bra for ryggen at jeg ikke kan...hehe.

I morgen skal vi male veggen som ble ferdig panelt i dag. Det er meldt ganske bra vær så det er bare å henge i.

*klem*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73543-retvizan-hurraaaaa/#findComment-364232
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...