Gå til innhold

Fysjameg så liten tiss Tommy Steine har!


Gjest kona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Få se. Du sier at du ikke vil betale for å se Tommy Steine's tiss.

You do the math.

Betale for å se en liten kjøttbit ? Gratis på Rema.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du betaler mange hundre kroner utelukkende for å se ulike eksemplarer av arten pikk for stakkarslige tre sekunder på slutten av en tre timer lang forestilling, ja da vil jeg påstå at du har et problem.

Hvis du er så sugen på å se pikker i fri dressur, så gå på strippeshow.

Og hvis du har lyst ti å se en morsom og bra musical med gode kritikker og gode skuespillere, så går du å ser "I blanke messingen".

Men altså ikke for å henge deg opp i størrelsen på Tommy Steines pikk.

Herregud, folk _har_ altså fritidsproblemer.

Store.

*lol*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du på show bare for å få se pikk? Stakkars lille deg.

Jeg kunne snakket med naboen så hadde du fått se en sånn en gratis.

Har du slike naboer du også :o)

Her går også alle rundt og slenger me´n,men takk for tilbudet i alle fulle fall!

Forøvrig var hele innlegget skrevet for og se hvor mange svarinnlegg/napp det ble,og det ble jo bra?!

Jeg kan berolige alle med at jeg er ikke interresert i T.S. sin og andre menns sine tissefanter,men skrev innlegget forde jeg kjeda meg....

Tommy skal selvfølgelig få være i fred med sin lille krussedull.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du slike naboer du også :o)

Her går også alle rundt og slenger me´n,men takk for tilbudet i alle fulle fall!

Forøvrig var hele innlegget skrevet for og se hvor mange svarinnlegg/napp det ble,og det ble jo bra?!

Jeg kan berolige alle med at jeg er ikke interresert i T.S. sin og andre menns sine tissefanter,men skrev innlegget forde jeg kjeda meg....

Tommy skal selvfølgelig få være i fred med sin lille krussedull.... :D

*hehe*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...