Gå til innhold

hjelp - bilradioen har låst seg!

Anbefalte innlegg

Jeg kjøpte bil for to år siden, medfølgende bilradio som var så som så, men det var jo selskap i den ihvertfall, og har ikke råd til noe skikkelig bra. Får meg ikke til å kjøpe noe jalla :-)

Vel, sist helg takket bilbatteriet for seg. Sånt som skjer, dessverre, har anskaffet et nytt og fått masse strøm igjen. MEN - etterpå ventet radioen på en kode fra meg. Som jeg selvfølgelig ikke har! Selgeren kjente ikke til koden, han hadde ikke brukt bilen selv. OM jeg skulle klare å få tak i han som kjøpte anlegget vedder jeg på at han ikke har koden lenger!

Jeg trykket selvfølgelig på radioen litt på måfå, men klarte selvfølgelig ikke å "treffe", nå har den antakelig låst seg helt... (Kanskje jeg får en ny sjanse om jeg kobler fra batteriet en gang til, men det hjelper lite når jeg ikke har koden uansett!)

HVA GJØR JEG? Det er jo MENINGEN at jeg ikke skal ha noen glede av radioen uten å kjenne koden...

Kommer nesten til å savne Hakkebakkeskogen til ungene på langtur, men bare nesten...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73546-hjelp-bilradioen-har-l%C3%A5st-seg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke mulig??!!

Akkurat det samme skjedde meg!:

Nesten to år siden jeg kjøpte bilen, radiokoden var ikke notert en j.... plass og batteriet gikk fløyten forrige helg.....*gapskratter*

Jeg kjenner heldigvis selgeren, så han prøver å finne ut av det for meg.

I mitt tilfelle har han kontaktet bilradioleverandøren, sjekket om koden var notert der jeg kjøpte den (normalt er det det..) -men har foreløpig ikke kommet noe nærmere. Hvis ikke han finner ut av det må jeg få ny radio.

Jeg ville tatt kontakt med bilforhandleren og/eller en bilradiospesialist som fører stereomerket. Event. ta direkte kontakt med leverandøren av stereoen.

Pussig dette da! :-)

Lykke til. Kan si i fra når jeg har fått lyd i steroen og slipper å synge for full hals lenger..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...