Gå til innhold

Blanke messingen


Snoopy_Syttifire

Anbefalte innlegg

Er vel ikke dvaskere enn andre mannfolk på samme alder skulle jeg tro. Jeg synes han er ganske "schnæksi", har igrunnen alltid vært litt svak for han.

Men om jeg ser stykket så er det jo for at jeg vet historien er god. At Sven Nordin kler av seg er bare en bonus jeg får med på kjøpet.

*sukker henført*

Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg tenker på han i forbindelse med et bilde jeg så hvor han måtte legge på seg 10-15 kilo (tror jeg det var) i forbindelse med en rolle. Kanskje det var den "blanke messingen" ?

Når det er sagt, så har ikke jeg noe imot menn med noen kilo ekstra - det vil alltid være helheten som bestemmer uansett. Jeg for min del er usannsynlig betatt av Robin Williams. Ja, ikke snakk, jeg vet ikke hvordan det kan ha seg, men det er nå engang sånn :)

Ellers så er det mange flotte menn der ute. Endel ligger i utseende, men det meste ligger i hjernen, hjertet og øynene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Snoopy_Syttifire

Når jeg tenker meg om så tror jeg at jeg tenker på han i forbindelse med et bilde jeg så hvor han måtte legge på seg 10-15 kilo (tror jeg det var) i forbindelse med en rolle. Kanskje det var den "blanke messingen" ?

Når det er sagt, så har ikke jeg noe imot menn med noen kilo ekstra - det vil alltid være helheten som bestemmer uansett. Jeg for min del er usannsynlig betatt av Robin Williams. Ja, ikke snakk, jeg vet ikke hvordan det kan ha seg, men det er nå engang sånn :)

Ellers så er det mange flotte menn der ute. Endel ligger i utseende, men det meste ligger i hjernen, hjertet og øynene.

Øynene er det jeg ser på først, de er utrolig viktig. Har han rette glimtet i øynene er det ikke så farlig med resten. Jaja, nå er jo jeg gift og såre fornøyde med det. Men man har jo lov til å se og flørte (bare bittelitt).

Mannfolk skal være litt rått tilhugget og rufsete, jeg liker IKKE slike glatte typer. Alltid nybarbert og ikke et hårstrå i uorden *grøss*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...