Gå til innhold

Tips til Tommy Steine


Gjest moroklump

Anbefalte innlegg

Gjest moroklump

Du kan prøve og vanne den,så kansje den vokser : )

Følg opp med innlegg videre,om det er flere som har gode tips til Tommy Steine!Altså,hva er ditt tips til Steine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

*Gjeeeesp*

Dette viser hvor i hvilken grad nordmenn er kulturelle analfabeter - når "snoppen" er viktigere enn stykket. Jaja, den gamle regelen gjelder fortsatt - det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot, enn å åpne den å fjerne all tvil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest moroklump

*Gjeeeesp*

Dette viser hvor i hvilken grad nordmenn er kulturelle analfabeter - når "snoppen" er viktigere enn stykket. Jaja, den gamle regelen gjelder fortsatt - det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot, enn å åpne den å fjerne all tvil.

Jada,helt enig!Hva prøver man ikke seg med av innlegg når man kjeder seg,men nå byyyynnner Tommy Steine-tråder og bli litt utvannet og kjedelig oxo.Hva skal vi prøve oss med da?...Kansje hoppe over i RL?

*pssssssst,jeg har ikke sittet her hele dagen ass,bare innom en liten tur og kikker nå!*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gudrun den gode

*Gjeeeesp*

Dette viser hvor i hvilken grad nordmenn er kulturelle analfabeter - når "snoppen" er viktigere enn stykket. Jaja, den gamle regelen gjelder fortsatt - det er bedre å holde kjeft og la folk tro du er en idiot, enn å åpne den å fjerne all tvil.

Nå snakker vi ikke akkurat om fiiin-kultur her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først kommer det innlegg på dol om størrelsen på snobben betyr no. Neeeeei, kommer det unisont fra doldamene, klart størrelsen ikke betyr no, det kommer ann på hvordan du bruker den.

Så kommer innlegg som ditt og bare bekrefter at kvinner sier det mannen vil høre - størrelsen på snobben betyr ingenting - også ler dem bak ryggen på dem.

Æsj, så falske dere er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zorgblatt

Først kommer det innlegg på dol om størrelsen på snobben betyr no. Neeeeei, kommer det unisont fra doldamene, klart størrelsen ikke betyr no, det kommer ann på hvordan du bruker den.

Så kommer innlegg som ditt og bare bekrefter at kvinner sier det mannen vil høre - størrelsen på snobben betyr ingenting - også ler dem bak ryggen på dem.

Æsj, så falske dere er.

Til info:

Det ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom størrelse i slapp og stiv tillstand!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info:

Det ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom størrelse i slapp og stiv tillstand!

Så da er det greit å le av det?

Herregud, gjør som dere vil - men still bare ikke opp i andre innlegg og gjør dere skinnhellig.

"størrelsen betyr ingenting"

særlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zorgblatt

Så da er det greit å le av det?

Herregud, gjør som dere vil - men still bare ikke opp i andre innlegg og gjør dere skinnhellig.

"størrelsen betyr ingenting"

særlig

Pointet var at selv om han har en tynn ikea-blyant når han danser omkring på scenen, så kan han ha en fet whiteboard-tusj når han danser mellom laknene.

Le kan man gjøre uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pointet var at selv om han har en tynn ikea-blyant når han danser omkring på scenen, så kan han ha en fet whiteboard-tusj når han danser mellom laknene.

Le kan man gjøre uansett...

Joda, jeg er inneforstått med det - jeg har jo selv gjort meg noen erfaringer gjennom 20 år.

Jeg tok pointet ditt. Pointet mitt var falskhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pointet var at selv om han har en tynn ikea-blyant når han danser omkring på scenen, så kan han ha en fet whiteboard-tusj når han danser mellom laknene.

Le kan man gjøre uansett...

Joa, en viss sammenheng er det jo alltids,den kan´ke strekke seg ubegrenset hvis´n er noen få cm sånn som Steine sin!

Men litt selvsagt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til info:

Det ikke nødvendigvis noen sammenheng mellom størrelse i slapp og stiv tillstand!

En sammenheng inntil en viss grad har det jo da,micro kan aldri bli jumbo,men medium kan bli akseptabel!hehehe....Nei *fyameien*nå var jeg slem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...