Gå til innhold

Hva slags filmer liker du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

schi fi, horror, action, psykologiske trillere, komedier..litt av hvert egentlig. Likte forøvrig ikke Deep Impact...men Armageddon var bra.

Men nå har jeg kjøpt meg DVD..nam nam...Livvaktene, American Beauty, Ringenes Herre, Skyggen fra fortiden og Hellraiser har jeg kjøpt inn.

Neste på lista er A beautiful mind, Requiem for a Dream og Vanilla sky.

Tja, det varierer etter humøret. Noen ganger trenger jeg en god komedie, andre ganger noe litt mer intelligent, Jeg liker også katastrofefilmer, da helst basert på en virkelig hendelse, og helst flyulykker. Jeg ser gjerne krim når jeg er i humør til det. Mine favorittfilmer er bl.a. Smaragdskogen, Den Røde Lykten, Et Vakkert Sinn (må jo ta med noen nye *S*).

Jeg liker mange slags filmer, men jeg bare hater filmer av typen Jean Claude van Damme og Steven Segal er med i! Eneste formål er å denge løs og slå folk, pluss så mye myrding og skyting som mulig.

Jeg har faktisk sansen for engelsk drama, som "Emma" og "Stolthet og Fordom", med Emma Thompson, basert på den kjente romanen av samme navn.

"Den engelske pasienten" er også en av mine favoritter.

Annonse

schi fi, horror, action, psykologiske trillere, komedier..litt av hvert egentlig. Likte forøvrig ikke Deep Impact...men Armageddon var bra.

Men nå har jeg kjøpt meg DVD..nam nam...Livvaktene, American Beauty, Ringenes Herre, Skyggen fra fortiden og Hellraiser har jeg kjøpt inn.

Neste på lista er A beautiful mind, Requiem for a Dream og Vanilla sky.

requiem for a dream var sinnnsykt bra!

Som genre står thrillere høyt i kurs, men jeg setter også pris på enkeltfilmer, helt uavhengig av genre. Liker også endel av klassikerne, særlig Hitchcock og de gamle Betty Davies filmene. Samme med Citizen Kane, Casablanca, Kameliadamen m.fl.

Skulle ønske Polanski var mer tilgjengelig på DVD, savner spesielt Repulsion.

Huff, jeg har akkurat sett The Others og nå tør jeg ikke lufte bikkja i kveld *paranoid*

Makan til lettskremt da. Faen.

Må roe ned med Den fabelaktige Amelie tror jeg.

Jeg ble skuffet over den fabeliktige Amelie. Kanskje jeg hadde for høye forventninger :-).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...