Gjest reima Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Jeg digger katastrofefilmer. Jordskjelv, vulkanutbrudd, pest, asteroider som skal treffe jorden... Yess!! I kveld er det Deep Impact på TVN. Har sett den før og skal se den igjen. 0 Siter
andungen Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 schi fi, horror, action, psykologiske trillere, komedier..litt av hvert egentlig. Likte forøvrig ikke Deep Impact...men Armageddon var bra. Men nå har jeg kjøpt meg DVD..nam nam...Livvaktene, American Beauty, Ringenes Herre, Skyggen fra fortiden og Hellraiser har jeg kjøpt inn. Neste på lista er A beautiful mind, Requiem for a Dream og Vanilla sky. 0 Siter
Tornerose Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Tja, det varierer etter humøret. Noen ganger trenger jeg en god komedie, andre ganger noe litt mer intelligent, Jeg liker også katastrofefilmer, da helst basert på en virkelig hendelse, og helst flyulykker. Jeg ser gjerne krim når jeg er i humør til det. Mine favorittfilmer er bl.a. Smaragdskogen, Den Røde Lykten, Et Vakkert Sinn (må jo ta med noen nye *S*). 0 Siter
molli Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Jeg liker mange slags filmer, men jeg bare hater filmer av typen Jean Claude van Damme og Steven Segal er med i! Eneste formål er å denge løs og slå folk, pluss så mye myrding og skyting som mulig. Jeg har faktisk sansen for engelsk drama, som "Emma" og "Stolthet og Fordom", med Emma Thompson, basert på den kjente romanen av samme navn. "Den engelske pasienten" er også en av mine favoritter. 0 Siter
tigertrollet Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Huff, jeg har akkurat sett The Others og nå tør jeg ikke lufte bikkja i kveld *paranoid* Makan til lettskremt da. Faen. Må roe ned med Den fabelaktige Amelie tror jeg. 0 Siter
naiv Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Vietnamfilmer med mye blod og heftige helikopterscener. Psykologiske trillere. 0 Siter
silo Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 schi fi, horror, action, psykologiske trillere, komedier..litt av hvert egentlig. Likte forøvrig ikke Deep Impact...men Armageddon var bra. Men nå har jeg kjøpt meg DVD..nam nam...Livvaktene, American Beauty, Ringenes Herre, Skyggen fra fortiden og Hellraiser har jeg kjøpt inn. Neste på lista er A beautiful mind, Requiem for a Dream og Vanilla sky. requiem for a dream var sinnnsykt bra! 0 Siter
Retz Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 Som genre står thrillere høyt i kurs, men jeg setter også pris på enkeltfilmer, helt uavhengig av genre. Liker også endel av klassikerne, særlig Hitchcock og de gamle Betty Davies filmene. Samme med Citizen Kane, Casablanca, Kameliadamen m.fl. Skulle ønske Polanski var mer tilgjengelig på DVD, savner spesielt Repulsion. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2002 Skrevet 22. september 2002 Huff, jeg har akkurat sett The Others og nå tør jeg ikke lufte bikkja i kveld *paranoid* Makan til lettskremt da. Faen. Må roe ned med Den fabelaktige Amelie tror jeg. Jeg ble skuffet over den fabeliktige Amelie. Kanskje jeg hadde for høye forventninger :-). 0 Siter
tigertrollet Skrevet 22. september 2002 Skrevet 22. september 2002 Jeg ble skuffet over den fabeliktige Amelie. Kanskje jeg hadde for høye forventninger :-). Hehe, kanskje jeg hadde veldig lave forventninger for jeg syntes den var underholdende:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.