Gå til innhold

Årets Robinson - skal du følge med i år?

Anbefalte innlegg

Jeg tror jeg skal følge med i år. Det gadd jeg ikke i fjor. Men årets deltakere så ut til å være en salig blanding. Dette kan bli moro! Blant annet en silikopupp-innsprøytet, kvinnelig advokat:-)

Jeg så en kort presentasjon av årets deltakere på tv nettopp, og fikk meg en overraskelse.

En tidligere god, gammel venn av meg var deltaker! Jeg ble så overrasket over å se han. Åh, jeg kan huske hvordan vi gikk på fester sammen og bl.a. drakk vår første hjemmebrent, diskuterte kjærester og i det hele tatt; var bestekompiser i flere år.

Dette må jeg følge med på! :-)

Fortsetter under...

Selvfølgelig må du følge med på Robinson i år som du har en kjent med. Blir gøy å se hvor langt han kommer i spillet. Jeg blir nok ikke å følge med fast. Blir nok å stikke innom programmet av og til. Synes det er for kjedelig å følge med på program som går på tv3 pga all den reklamen de sender inni programmet.

Annonse

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...