Gå til innhold

Hjelpppppppppppppppppppppppp

Anbefalte innlegg

Hva skal jeg si når de ringer meg på mandag.

For første gang skal jeg ha enkelt samtale med noen på SMI i oslo

Hvordan skal jeg greie og fortelle hva som har skjed.....................

Noe skjedde da jeg var mindre, men noe skjedde ved nyttår nå sisst,

Jeg vil så gjerne glemme allt sammen men jeg greier det bare ikke ........................

Alt er sikkert min feil alikevel så jeg vet ikke om jeg skal snakke med noen.

Noen som kjenner til smi og kan si hvordan de er

Håper noen tar seg tid til og svare meg jeg er så redd ......................................................

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73574-hjelpppppppppppppppppppppppp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

De er veldig flinke på SMI i Oslo. Grudde meg veldig til første samtale der jeg også, og sa omtrent ingenting. Men de er vant med at folk er nervøse, derfor pleier de å være flinke til å ta i mot nye folk. Første samtalen pleier å være litt prating om din situasjon, hva senteret kan tilby og kanskje en omvisning. Så er det opp til deg hva du vil bruke senteret til.

Det er drit-skummelt første gangen, men det går bedre etter hvert. Bare hopp i det, for ellers går du glipp av et fint sted å få hjelp!

Lykke til!

Vennlig hilsen

De som jobber på SMI har selv vært i din situasjon. De vet hvor vanskelig du har det og hvor skummelt det første møtet er.

Når alt kommer til alt så er de bare vanlige mennesker akkurat som deg selv.

Du var tøff som snakket med dem og du er sikkert like tøff når du skal møte dem. Det går så fint skal du se.

Lykke til

Hei

De er veldig flinke på SMI i Oslo. Grudde meg veldig til første samtale der jeg også, og sa omtrent ingenting. Men de er vant med at folk er nervøse, derfor pleier de å være flinke til å ta i mot nye folk. Første samtalen pleier å være litt prating om din situasjon, hva senteret kan tilby og kanskje en omvisning. Så er det opp til deg hva du vil bruke senteret til.

Det er drit-skummelt første gangen, men det går bedre etter hvert. Bare hopp i det, for ellers går du glipp av et fint sted å få hjelp!

Lykke til!

Vennlig hilsen

kjære, deg!

jeg har aldri vært der, så jeg kan ikke si noe om hvordan senteret er. men jeg har også en gang gått møkk-nervøs til min aller første samtale. og jeg visste ikke hvor jeg skulle begynne. det var jo så mye!

det jeg gjorde var at jeg satte meg ned og skreiv ned litt. kanskje litt stikkordsformig eller no. så kan jo den du samtaler med lese det.

som nevnt i tidligere svar her, er de veldig flinke til å ta hensyn til nervøsitet og redsel. tror vi har og har hatt den alle, dessverre.

men jeg har tro på at det skal gå bra for deg! ta ett skritt av gangen og ta deg tid.

ønsker deg massevis av lykke til.

DU KLARER DET!

hadde vært litt spennende om du skreiv litt om det etter møtet kanskje?? :o)

mange klemmer, hvis du vil ha, fra agapetos

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...