Spenning Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 1. Noen som kjenner til eller har prøvd Irfan View. Denne skal kunne brukes til enkeltbilder, album, oersikter bilder og å lage lysbildeshow. har programmet men vil gjerne høre erfaringer. 2.Big Red Button? Noen som har brukt denne , er den bra eller er det problem med resultat, (sletter for mye?) 0 Siter
citoyen Skrevet 21. september 2002 Skrevet 21. september 2002 "1. Noen som kjenner til eller har prøvd Irfan View. Denne skal kunne brukes til enkeltbilder, album, oersikter bilder og å lage lysbildeshow. har programmet men vil gjerne høre erfaringer." Jeg har prøvd den, men synes ACDSee er mer oversiktlig og grei til mitt bruk. Men både IrfanView og ACDSee er populære programmer med godt rykte på seg, så det er vel verd å teste om det er noe for deg. "2.Big Red Button? Noen som har brukt denne , er den bra eller er det problem med resultat, (sletter for mye?)" Har ikke hørt om det engang 0 Siter
Spenning Skrevet 21. september 2002 Forfatter Skrevet 21. september 2002 "1. Noen som kjenner til eller har prøvd Irfan View. Denne skal kunne brukes til enkeltbilder, album, oersikter bilder og å lage lysbildeshow. har programmet men vil gjerne høre erfaringer." Jeg har prøvd den, men synes ACDSee er mer oversiktlig og grei til mitt bruk. Men både IrfanView og ACDSee er populære programmer med godt rykte på seg, så det er vel verd å teste om det er noe for deg. "2.Big Red Button? Noen som har brukt denne , er den bra eller er det problem med resultat, (sletter for mye?)" Har ikke hørt om det engang Big Red Bottom ser rå ut, sletter alle spor, sikkert nyttig for mange:-)) natta . festen fortsetter utover... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.