Gjest fustrert!!!!!! Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 hei, jeg er en gutt på 20 år som har hatt kviser i min ungdomstid. noe som ikke er så uvandelig. men forskjellen med meg og en del av vennene mine er at dems kviser har liksom blitt borte. mine har blitt borte å.. ltså bare "overflatekvisene"... jeg sitter nå i gjenn men såkaldte undejordiske kuler..jeg vet ikke helt hva det er men den sitter liksom under huden og gir huden et mørkt overftale. jrg kan bare glemme å presse, for den nekter plent å forsvinne.. i tillegg har jeg en masse sorte prikker.. hva kan jeg gjøre???? og en ting til. kan det være lurt å spise sunt for å få bedre hud/hudkvalitet???? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73589-etter-kvise-tiden/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest legetime Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Det er (nesten) ingen grunn til å gå med store kviseproblemer i dag, det finnes gode medisiner mot dette. Å gå med (mye) kviser (eller kuler i underhuden) ubehandlet lenge, vil lett føre til arr og stygg hud som det er vanskelig å gjøre noe med. Gå til fastlegen din, be om en henvisning til hudlege. Da vil du kunne prøve ulike ting som vil fjerne kvisene. Dette er billigere enn å prøve ut alt som virker eller ikke virker i parfymeriene og på apotekene uten resept. KOsthold er viktig for å se sunn og frisk ut, men et kviseproblem vil skjelden ha noe særlig med kostholdet å gjøre. En ting er at vi får noen kviser hvis vi har sovet lite, spist og drukket mye usunt og vært lite ute i frisk luft,men et hudproblem som ditt (og de fleste andres) skyldes bakterier og hormoner, og trenger legebehandling. Ta ansvar for deg selv og bestill en time hos legen! Det er ikke flaut, det som er flaut er å vite om fem år at du kunne ha bestilt en legetime i dag som hadde gjort at du hadde blitt kvitt problemene raskt, og som hadde gjort at du hadde mye mindre arr. Ikke klem på kulene, det vil bare stimulere produksjonen av mer talg, gjøre at infeksonene i huden sprer seg, og gi deg mer arr. Av hudlegen vil du få resept på midler som virker, samt råd om hva du ska rengjøre huden din med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73589-etter-kvise-tiden/#findComment-364284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.