Gå til innhold

Hvor gamle brudepiker?


Kjøkkenskriver

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest kan være fint

De bør ikke kles opp i samme type antrekk som man tar på femåringene, nei..

Men jeg var i bryllup hvor brudepikene var ganske store, og det var flott med lange piker i enkle smale kjoler også.

Men det er viktig at det ikke ser forvokst ut, at man finner noe som passer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Brudepiker er søte når de er små, men bare de ikke vimser og tråkker på slepet, det gjorde den siste jeg så. Bruden måtte stoppe opp og vente til den lille frøkna så ned og oppfattet situasjonen, morsomt for oss, men ikke så morsomt for bruden:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja.. noen vil ha brudepiker på 3-4 år, andre vil ha brudepiker på 9-10 år. Folk har forskjellig smak. Jeg syns fint brudepiker på 9 år kan være søte ennå - eller, søte? hmm.. nydelige da :)

Vi hadde bare en brudesvenn i vårt bryllup, og det er sønnen min på 7 1/2 år. Hadde jeg hatt barn som var stort større enn det, så hadde de vært høyere enn meg ;) *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. noen vil ha brudepiker på 3-4 år, andre vil ha brudepiker på 9-10 år. Folk har forskjellig smak. Jeg syns fint brudepiker på 9 år kan være søte ennå - eller, søte? hmm.. nydelige da :)

Vi hadde bare en brudesvenn i vårt bryllup, og det er sønnen min på 7 1/2 år. Hadde jeg hatt barn som var stort større enn det, så hadde de vært høyere enn meg ;) *hihi*

Du skriver: "Hadde jeg hatt barn som var stort større enn det, så hadde de vært høyere enn meg ;)"

Kanskje du burde få deg jobb som proff brudepike? ;-)

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver: "Hadde jeg hatt barn som var stort større enn det, så hadde de vært høyere enn meg ;)"

Kanskje du burde få deg jobb som proff brudepike? ;-)

*klem*

*hihi* Kanskje det *s*

*klemmer*,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...