Gå til innhold

Hvor kan man få en gratis bibel ?

Anbefalte innlegg

Ulv I Faarikaal

Den jeg hadde ble stjålet en dag på et kurs. Jeg vet man kan rappe en på et hotell, men siden jeg ikke er tyv, er ikke det så intressant. Den jeg hadde fikk jeg gratis av et jehovas vitne som trodde hun skulle få kr 400 for den, det fikk hun ikke. Hun påsto det bare var trykkekostnaden. Trykkekostnaden var nok ikke mer enn kr 50-60 i følge en trykkekompis. Vitnene prøver stadig å si at trykksakene er gratis, men prisen står utenpå. Du kan gi en gave hvis du vil. Det er for å omgå skattreglene i Norge, da gaver er skattefrie, men ikke salg av bøker.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73623-hvor-kan-man-f%C3%A5-en-gratis-bibel/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Begynn på barneskolen. Når du når fjerdeklasse, får du en bibel gratis.

Hmm... det skal jeg tenke på, flere her inne har sagt at jeg bør gå barneskolen om igjen og/eller få igjen skolepenga, mest på grunn av alle skirveleifene....

Jeg var den eneste på min skole som ikke ble konfirmert, presten betraktet meg som om jeg hadde gått over til djevelen. Jiii haaa.

Da har du sjansen til å få deg en gratis bibel nå, vet du. Aldri så galt at det ikke er godt for noe... :-)

Annonse

Når - hvor ?

Kontakt nærmeste prest og spør om å få en bibel. Han blir sikkert så glad på dine vegne, at det viser seg at han har en til overs.

Da SLIPPER du jo å konfirmere deg. :-)

(Ellers er konfirmasjon greit, mye penger for lite jobb...)

Ulv I Faarikaal

Kontakt nærmeste prest og spør om å få en bibel. Han blir sikkert så glad på dine vegne, at det viser seg at han har en til overs.

Da SLIPPER du jo å konfirmere deg. :-)

(Ellers er konfirmasjon greit, mye penger for lite jobb...)

Det er jeg med på, men det er litt seint...

Ulv I Faarikaal

Menne atte åffer gjøre det så vanskelig som å begynne på barneskolen eller konfirmere deg???

Du kan jo bare gifte deg - og så får du masse andre gaver oge en fest attpå, Måtte da ha vært lurt!

Gifte meg !!! Med hvem ? Jeg har spurt alle og ingen vil !

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...