Gjest edda Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Hei Håper noen kan hjelpe meg med dette.... Eg har vore tett inese veldig lenge (år) mest på den eine siden ,har vore med lege ,uten å få noe hjelp som hjelper .. Så for en tid tilbake tok eg rønken og det ble funnet ut at kjeve leddet er ute av ledd..Kjeve spes. som eg har vert med meiner det er todelt problem...Må vere en betennelse et sted seier han??? Smerter som eg har er øreverk,føler ut som eg har vatn i øret,tett i bihulene ,kjenner slimhinnene posner opp- det kjennes ut som det er noe som stenger for lufttrykke i nesen og øret. Av og til banker det i øret.. Håper på råd fra noen som har vert borti noe liknende..slik at eg kan fortelle legen min ka han skal gøre ...da han ikkje veit ka han skal gøre ??? Takk for all hjelp. :-)) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73625-kjevetett-i-nese-plager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.