Gå til innhold

kjeve,tett i nese plager

Anbefalte innlegg

Hei Håper noen kan hjelpe meg med dette....

Eg har vore tett inese veldig lenge (år) mest på den eine siden ,har vore med lege ,uten å få noe hjelp som hjelper ..

Så for en tid tilbake tok eg rønken og det ble funnet ut at kjeve leddet er ute av ledd..Kjeve spes. som eg har vert med meiner det er todelt problem...Må vere en betennelse et sted seier han???

Smerter som eg har er øreverk,føler ut som eg har vatn i øret,tett i bihulene ,kjenner slimhinnene posner opp- det kjennes ut som det er noe som stenger for lufttrykke i nesen og øret.

Av og til banker det i øret..

Håper på råd fra noen som har vert borti noe liknende..slik at eg kan fortelle legen min ka han skal gøre ...da han ikkje veit ka han skal gøre ???

Takk for all hjelp. :-))

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73625-kjevetett-i-nese-plager/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...