Gå til innhold

Hvor gjemmer de seg?


Gjest Kapabel Snabel

Anbefalte innlegg

Gjest Kapabel Snabel

Hvor er de hen, egentlig?

Karine Haaland, Kristin Skogheim og andre pene damer med glimt i øyet og fine pupper.

De kan da ikke bare titte fram i avisene og på TV og så stikke av?

*sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Ulv I Faarikaal

    20

  • naiv

    17

  • Lillelurven

    8

  • Zirine

    6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Kapabel Snabel

Best at de holder seg vekk fra værmeldinga, jeg får ikke konsentrert meg om været når de står der og ditraherer.

Jojo - men heldigvis kommer værdamene til kort på personlighetsfronten, så savnet blir ikke så stort, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jojo - men heldigvis kommer værdamene til kort på personlighetsfronten, så savnet blir ikke så stort, liksom.

Gjør de ikke? Hvordan har du kommet til den konklusjonen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Jojo - men heldigvis kommer værdamene til kort på personlighetsfronten, så savnet blir ikke så stort, liksom.

Jeg sier som en russer jeg kjenner: bare de er intelligente så er alt i orden. Det tok en stund før jeg skjønte det. I førsten sa han om flere at dama var intelligent, jeg skjønte ikke'no for det var hun hvertfall ikke. Intelligent betyr for han store pupper, russisk spøk visstnok. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Gjør de ikke? Hvordan har du kommet til den konklusjonen?

Sånt fanger man opp lett. Ekte mannfolk kjenner det på (mangelen av)intensitet i strålingen som kommer ut fra TVen når værdamene er på skjermen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ulv I Faarikaal

Sånt fanger man opp lett. Ekte mannfolk kjenner det på (mangelen av)intensitet i strålingen som kommer ut fra TVen når værdamene er på skjermen.

Pupper er en underlig greie, morsomt å se på, men akk så liten betydning i praksis. De jeg har valgt har ikke vært utstyrt i toppklassen, langt i fra, men det spilte ingen rolle. Er det sant at damer med store pupper er mindre sympatiske ? Auda, nå får jeg sikkert kjeft igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pupper er en underlig greie, morsomt å se på, men akk så liten betydning i praksis. De jeg har valgt har ikke vært utstyrt i toppklassen, langt i fra, men det spilte ingen rolle. Er det sant at damer med store pupper er mindre sympatiske ? Auda, nå får jeg sikkert kjeft igjen...

Hehe. En finurlig måte å finne ut om damene her har store pupper eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Pupper er en underlig greie, morsomt å se på, men akk så liten betydning i praksis. De jeg har valgt har ikke vært utstyrt i toppklassen, langt i fra, men det spilte ingen rolle. Er det sant at damer med store pupper er mindre sympatiske ? Auda, nå får jeg sikkert kjeft igjen...

Stort er ikke nødvendigvis fint...

Men uansett - kombinasjonen fine pupper og "god" personlighet er ytterst sjelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort er ikke nødvendigvis fint...

Men uansett - kombinasjonen fine pupper og "god" personlighet er ytterst sjelden!

hehe. Du er gjennomskuet. Du er en krigshisser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

hehe. Du er gjennomskuet. Du er en krigshisser.

Hm... egentlig leste jeg bare VG i dag, og så hun Karine Haaland der - flott dame, gitt, går langt utenpå vær-bimboene.

Og nå blir jeg framstilt som som en puppefiksert Sharon(evnt. Arafat, stryk det som ikke passer)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Hm... egentlig leste jeg bare VG i dag, og så hun Karine Haaland der - flott dame, gitt, går langt utenpå vær-bimboene.

Og nå blir jeg framstilt som som en puppefiksert Sharon(evnt. Arafat, stryk det som ikke passer)!

Vet ikke, men det kan være greit å si at det er artig å se på, uten at det skal bety noe for ditt rykte. Men det er det med vinkling og fokusering dah... snakker du bare om pupper, kalles det fetisjisme, og det er vel noe man holder inne i sitt private hjørne, ikke ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm... egentlig leste jeg bare VG i dag, og så hun Karine Haaland der - flott dame, gitt, går langt utenpå vær-bimboene.

Og nå blir jeg framstilt som som en puppefiksert Sharon(evnt. Arafat, stryk det som ikke passer)!

Jeg gidder ikke å hisse meg opp i dag. Dessuten så ser jeg ofte på rumpene til menn jeg møter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kapabel Snabel

Jeg gidder ikke å hisse meg opp i dag. Dessuten så ser jeg ofte på rumpene til menn jeg møter.

Der er det noe jeg ofte lurer på:

Når man som mann går alene på gaten, så skjer det rett som det at damene kikker. Men det er veldig ofte damer som går og leier på kjæresten sin.

Single damer, derimot, de ser heller demonstrativt en annen vei.

Kvifor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Der er det noe jeg ofte lurer på:

Når man som mann går alene på gaten, så skjer det rett som det at damene kikker. Men det er veldig ofte damer som går og leier på kjæresten sin.

Single damer, derimot, de ser heller demonstrativt en annen vei.

Kvifor?

Det spørs nok heller hvordan du ter deg. Prøv å se rett på dem og smil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er det noe jeg ofte lurer på:

Når man som mann går alene på gaten, så skjer det rett som det at damene kikker. Men det er veldig ofte damer som går og leier på kjæresten sin.

Single damer, derimot, de ser heller demonstrativt en annen vei.

Kvifor?

Vet ikke om jeg er helt kapabel til å svare, men det kan være at de føler det er "tryggere" å stirre når de er sammen med en annen mann?

Mulig de vil sammenligne rumpene, slik at de får en visshet om at de har valgt rett mann?? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Det spørs nok heller hvordan du ter deg. Prøv å se rett på dem og smil.

Nå var spørsmålet mer hvorfor damer som leier på kjæresten har lettere for å "glo" enn damer som går alene.

Blant oss menn er det vel motsatt - vi kan gjerne glo når vi går alene, men kvier oss litt for å stirre når vi går sammen med kjæresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kapabel Snabel

Vet ikke om jeg er helt kapabel til å svare, men det kan være at de føler det er "tryggere" å stirre når de er sammen med en annen mann?

Mulig de vil sammenligne rumpene, slik at de får en visshet om at de har valgt rett mann?? :-)

"Vet ikke om jeg er helt kapabel til å svare, men det kan være at de føler det er "tryggere" å stirre når de er sammen med en annen mann? "

Det tror jeg jammen det er noe i. Faren blir mindre for at vi skal forvandle oss til psyko monstre og forfølge dem siklende i 40 minutter, dersom de har med seg en livvakt, antar jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Vet ikke om jeg er helt kapabel til å svare, men det kan være at de føler det er "tryggere" å stirre når de er sammen med en annen mann?

Mulig de vil sammenligne rumpene, slik at de får en visshet om at de har valgt rett mann?? :-)

Aha ! romper er det som teller !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Vet ikke om jeg er helt kapabel til å svare, men det kan være at de føler det er "tryggere" å stirre når de er sammen med en annen mann? "

Det tror jeg jammen det er noe i. Faren blir mindre for at vi skal forvandle oss til psyko monstre og forfølge dem siklende i 40 minutter, dersom de har med seg en livvakt, antar jeg.

Uff, det høres ut som du har dårlige erfaringer? Eller er du en smule paranoid? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...