Gå til innhold

Var det dårlig gjort av meg??


Gjest Angrende venninne

Anbefalte innlegg

Gjest Angrende venninne

Heisann!

Jeg har en svært god bestevenninne, hatt i snart 17 år.

Vi er egentlig svært forskjellige, men deler jo masse interesser sammen for det. Trives i hverandres selskap.

Problemet som går igjen, er at venninnen min er mer passiv, det er mer jeg som tar intiativ til å finne på ting.

Jeg må ofte slite iherdig for at hun skal komme å besøke meg.

Hun vil alltid at jeg skal komme til henne osv.

Vi bor ca. en time med bil fra hverandre. Vi har bil begge to.

Her en dag var nesten begeret fullt for meg, etter å fått avslag gang på gang etter å ha bedt henne til meg.

Jeg sendte en sms tilbake om at nå gir jeg snart opp med å be henne. Hun er kanskje litt sårbar av seg. Jeg har ihvertfall ikke hørt et kvekk etter denne sms jeg skrev.

Jeg mente jo dette i øyeblikket men angrer nå veldig

da hun kanskje tar dette opp i feil mening. Jeg er litt feig med å ringe henne nå. Kjenner jeg henne rett "depper" hun nå.

Hva gjør jeg? Vi er 30+ begge to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du underskriver med angrende venninne - ta opp telefonrøret og ring henne. Jeg har også en god venninne som er litt passiv. Det bryr jeg meg ikke om, hun blir kjempeglad når jeg tar kontakt. Vennskap skal ikke måles på vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ei venninne som deg en gang. Hun følte at jeg var den passive, og hun mente også at vi skulle ringe/ta kontakt annenhver gang ellers gadd ikke hun. Jeg følte meg presset til slutt, så vennskapet tok slutt (jeg tok initiativ til det)

Men, det er selvfølgelig andre grunner også til at vårt vennskap tok slutt.

Jeg vil råde deg til å ringe henne. Hadde det vært meg, haddea jeg ihvertfall blitt glad for det - siden dere har det veldig fint når dere er sammen, så har dere noe fint å ta vare på. Dumt å spolere det.

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angrende venninne

Hadde ei venninne som deg en gang. Hun følte at jeg var den passive, og hun mente også at vi skulle ringe/ta kontakt annenhver gang ellers gadd ikke hun. Jeg følte meg presset til slutt, så vennskapet tok slutt (jeg tok initiativ til det)

Men, det er selvfølgelig andre grunner også til at vårt vennskap tok slutt.

Jeg vil råde deg til å ringe henne. Hadde det vært meg, haddea jeg ihvertfall blitt glad for det - siden dere har det veldig fint når dere er sammen, så har dere noe fint å ta vare på. Dumt å spolere det.

mvh

Men, jeg er fortsatt litt feig, så jeg har sendt en hyggelig sms til henne.

Jeg får ringe siden. Håper hun svarer meg nå.

Hun blir forøvrig veldig sjalu når jeg treffer mine venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angrende venninne

Du underskriver med angrende venninne - ta opp telefonrøret og ring henne. Jeg har også en god venninne som er litt passiv. Det bryr jeg meg ikke om, hun blir kjempeglad når jeg tar kontakt. Vennskap skal ikke måles på vekt.

Gjett om jeg er glad og lettet.

Hun satte stor pris på min sms som jeg nylig sendte.

Hun var slett ikke fornærmet.Hadde bare litt trøbbel på private plan.En bror som ikke er helt god for tiden.

Så enkelt kan det være, man har lett for å tolke i værste mening.

Jeg hadde vært helt knust hvis dette vennskapet hadde gått dørken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjett om jeg er glad og lettet.

Hun satte stor pris på min sms som jeg nylig sendte.

Hun var slett ikke fornærmet.Hadde bare litt trøbbel på private plan.En bror som ikke er helt god for tiden.

Så enkelt kan det være, man har lett for å tolke i værste mening.

Jeg hadde vært helt knust hvis dette vennskapet hadde gått dørken.

Fint at det ordnet seg for dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...