Gå til innhold

Helium til ballongbruk


Gjest Ballongdama:o)

Anbefalte innlegg

Gjest Ballongdama:o)

Er det å få helium til "hjemmebruk"?Nå har jeg søkt og det eneste jeg finner er leie hos Hydro,og det koster 450.-,+ventilleie.Jeg tenker mest på en liten "gassflaske" som kan brukes en gang i blandt til å blåse opp ballonger med.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Jeg har brukt mye helium til ballonger og det er som du sier at Hydro er visst de eneste, i hvert fall det billigste. På grunn av trykket i flaska må du ha en reduksjonsventil og den er dyr. Moro på varemessa, da småtassene elsker ballonger, og de er et syn med de store øya når de får en. Men hylene når de mister en er verre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har brukt mye helium til ballonger og det er som du sier at Hydro er visst de eneste, i hvert fall det billigste. På grunn av trykket i flaska må du ha en reduksjonsventil og den er dyr. Moro på varemessa, da småtassene elsker ballonger, og de er et syn med de store øya når de får en. Men hylene når de mister en er verre :-)

Huff ja det er bra sorg for barna når ballongene går til værs...

Kommer aldri til å glemme snuppa mi på fire år som mistet ballongen etter eie i en time. 17 mai i år..

Det var flere dager med sorg over tapet av den fantastiske ballongen med Barbie på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Huff ja det er bra sorg for barna når ballongene går til værs...

Kommer aldri til å glemme snuppa mi på fire år som mistet ballongen etter eie i en time. 17 mai i år..

Det var flere dager med sorg over tapet av den fantastiske ballongen med Barbie på...

Jeg har stått på messa og sett de største tragedier, men det hjelper å få en ny. Koselig å se unga tørke tårene og se framtida lyst i møte igjen med ny ballong. Gøy å høre barnelatter når jeg puster inn helium og snakker som Donald Duck, de voksne omtrent tisser på seg også, spesielt når jeg synger "glade jul" med den stemmen, da trodde jeg de skulle revne :-) bra sjekketriks tror jeg, for jeg møtte en av mine på den måten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stått på messa og sett de største tragedier, men det hjelper å få en ny. Koselig å se unga tørke tårene og se framtida lyst i møte igjen med ny ballong. Gøy å høre barnelatter når jeg puster inn helium og snakker som Donald Duck, de voksne omtrent tisser på seg også, spesielt når jeg synger "glade jul" med den stemmen, da trodde jeg de skulle revne :-) bra sjekketriks tror jeg, for jeg møtte en av mine på den måten.

Trodde alle hadde fått med se trikset med å knyte i en mutter i akkurat passe str til å holde den såvidt nedi gulvet før de selger dem.

Mange tragedier spart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stått på messa og sett de største tragedier, men det hjelper å få en ny. Koselig å se unga tørke tårene og se framtida lyst i møte igjen med ny ballong. Gøy å høre barnelatter når jeg puster inn helium og snakker som Donald Duck, de voksne omtrent tisser på seg også, spesielt når jeg synger "glade jul" med den stemmen, da trodde jeg de skulle revne :-) bra sjekketriks tror jeg, for jeg møtte en av mine på den måten.

Ja man kan da umulig motstå en mann med Donald stemme??

Var så synd at vi fikk ikke til å erstatte ballongen hennes...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Ja man kan da umulig motstå en mann med Donald stemme??

Var så synd at vi fikk ikke til å erstatte ballongen hennes...

Ikke til å motstå :-)

Barnas fortvilelse er bunnløs når ballongen forsvinner.

Det var mange ballonger i taket over oss, så vi måtte kjøpe luftgevær og skyte dem ned om kvelden. Artig det og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...