Gå til innhold

Rumpe- og penisfokuserte kvinner på dol...


Lillelurven

Anbefalte innlegg

Noen av dere har skjønt det, til dere andre kan jeg bare komme med en opplysning:

Alderen krever sitt, noen kjemper bedre enn andre mot tyngdekraft og fett.

Gud jesus, så lykkelig jeg er for at jeg elsker det som er mellom ørene på en mann, og tar resten av kroppen med i samme slengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mener du med dette å si at du har truffet en mann med noe MELLOM øra ???? Jøss.... DET har jeg ennå tilgode.... *fliiire*

Tissefanter og romper er oppskrytt , og resten av mannen er veel.... Ikke imponerende. *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener du med dette å si at du har truffet en mann med noe MELLOM øra ???? Jøss.... DET har jeg ennå tilgode.... *fliiire*

Tissefanter og romper er oppskrytt , og resten av mannen er veel.... Ikke imponerende. *ler*

"Mener du med dette å si at du har truffet en mann med noe MELLOM øra ???? Jøss.... DET har jeg ennå tilgode.... *fliiire*"

Hmmmm mener da å huske at du møtte en slik fyr på et doltreff tidligere i år, og fin rumpe og artig tiss har han også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mener du med dette å si at du har truffet en mann med noe MELLOM øra ???? Jøss.... DET har jeg ennå tilgode.... *fliiire*"

Hmmmm mener da å huske at du møtte en slik fyr på et doltreff tidligere i år, og fin rumpe og artig tiss har han også :)

Med "artig tiss",mener du at den er så liten atte vi bare ler av den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Mener du med dette å si at du har truffet en mann med noe MELLOM øra ???? Jøss.... DET har jeg ennå tilgode.... *fliiire*"

Hmmmm mener da å huske at du møtte en slik fyr på et doltreff tidligere i år, og fin rumpe og artig tiss har han også :)

Joda , han var heeelt ok ,men husk: DET var i påvirket tilstand da ;-)

Tissen og rompa hans la jeg ikke merke til...he,he.... (Men man hører jo rykter ddah vettu...) *ler*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...