Gå til innhold

Norvegiareklame


Albertine

Anbefalte innlegg

Sett den reklamen der fyren tror at en gammel bekjent er gravid??? Et par bilringer rundt magen og dermed tror folk det de vil....

Seriøst; hvem er han fyren? Vi har hatt evige krangler om akkurat han der, er det han som har vært med i Nissene på Låven??? Svein het han vel, og så har han vært Trygve i Gjensidigereklamene for hundre år siden.

Og så tenkte jeg at jeg skulle spørre om sommertid, men det har noen gjort allerede så da slipper jeg.

Sjenk ju!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han var med i "Nissene på låven", og han er med i reklamen for danskebåten. Men han er ikke Trygve i den gamle reklamen, de bare ligner en god del.(Tror ikke det var Gjensidige, men en annen bank). Han som var Trygve, var også med i "Nissene på låven". Han som brakk beina og var ulykkelig forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var med i "Nissene på låven", og han er med i reklamen for danskebåten. Men han er ikke Trygve i den gamle reklamen, de bare ligner en god del.(Tror ikke det var Gjensidige, men en annen bank). Han som var Trygve, var også med i "Nissene på låven". Han som brakk beina og var ulykkelig forelsket.

Hvem var han av nissene da??? Prøver å vri hjernen litt, men fånyttes. Er da så lenge siden jul vøttø...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem var han av nissene da??? Prøver å vri hjernen litt, men fånyttes. Er da så lenge siden jul vøttø...

Her er iallefall "Trygve" og han som var den andre nissen: http://manual.dagbladet.no/manual/2002/01/08/trondfausaaurvXg.jpg

Jeg husker ikke navnet på alle nissene, men han du tenker på var han som var lærer og skulle vise alle hva som var riktig osv...*vrir hjernen* Husker bare at han har ett litt utenlandsk navn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er iallefall "Trygve" og han som var den andre nissen: http://manual.dagbladet.no/manual/2002/01/08/trondfausaaurvXg.jpg

Jeg husker ikke navnet på alle nissene, men han du tenker på var han som var lærer og skulle vise alle hva som var riktig osv...*vrir hjernen* Husker bare at han har ett litt utenlandsk navn...

Het han ikke Svein? I så fall er hans orntlige navn Nikis Theophilakis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...