Gjest svane Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 Jeg har lengtet i mange år etter en og dele livet med, men nå som jeg har fått kontakt med en gutt er jeg redddddddddddddddd, Jeg er så red att jeg vet ikke hva jeg skal gjøre .......... Lengselen inni meg etter en og dele livet med er der, ,men angset for att det skal skje noe igjen er så stor,,,,,,,,, jeg er redd for og binne meg til noen ............ Redd for å slippe han innpå meg nærhet -------------- Redd for att hen ikke vil respektere ming grenser og midt behov for og bli godt kjent og trygg før det er snakk om noe som helst mere.... Hvordan skal jeg takle dette???????????????? Jeg har mest lyst til og rømme fra alt som heter gutter. men da får jeg ett problem Jeg som ønsker meg egne barn det får en jo ikke til uten det andre kjønn. ' ÅÅÅÅÅÅ hvor jeg ønsker att jeg kan få fre inni meg jeg holder på og bli kvalt av alle de tankene.......... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73726-h%C3%A5per-noen-har-tid-til-og-lese-og-svare-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
agapetos Skrevet 22. september 2002 Del Skrevet 22. september 2002 kjære deg! rådene jeg gir deg, gir jeg like mye til meg selv, for jeg kjenner på den samme redselen og frykten som du beskriver. men jeg tror vi må våge. tørre å stole på noen, men ikke hvem som helst. ta deg god tid, ikke hast noe. ikke velg deg ut målskiver for så gå i gang med stole-på-prosessen. men jeg tror det er viktig at du tørr å åpne deg for noen. kanskje en gutt. få respons, tilbakemelding. men åpne deg opp for en erfaren og moden gutt/mann. ikke gjør som meg: fortell til de som ikke engang takler sin egen pubertet...! da blir du bare skuffa. og føler at du har blitt svikta atter en gang. det finnes også gutter som kan takle det som vi ikke takler til tider, men jeg tror det er enda viktigere at vi ikke lesser alt over på de. la det gå tid. la det komme naturlig. det er sikkert ikke no mening i det jeg skriver. føler jeg skriver i søvne og at alle tastene biter meg. men en vakker dag, vennen... eller kanskje en helt vanlig dag?? ) det finnes nok en prins for oss også! mange klemmer fra agape. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/73726-h%C3%A5per-noen-har-tid-til-og-lese-og-svare-meg/#findComment-365088 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.