Gå til innhold

Trakkasering på DOL dette var ikke det jeg forventet meg.-til uten nick i dag


mammakoseknuser

Anbefalte innlegg

mammakoseknuser

Jeg går i en barselgruppe hver 14 dag og der er vi fem jenter som har holdt kontakten i nå ca 2 år.

Jeg har en del problemer med både samliv og med min stedatter på 13 år som bor hos oss permanent.

Min mann er pendler og er kun hjemme i helgene.

Dessuten har jeg min søster som leieboer med mann som også har en gutt på to år.

Når jeg ble gravid så skulle hun også det.

Problemet med min søster er at hun overlater alltid tassen til meg i hverdagene og til mormor i helgene.

Så får jeg et tips av en i barselsgruppen om at jeg kan jo få råd og tips på DOL,noe som hun flittig bruker.

Jeg tenkte at dette var jo noe jeg kunne prøve.

De første dagene var hyggelige og jeg trodde at dette kunne være til hjelp for meg og mine problemer.

Problemet er da at en person her inne trakkaserer meg med at han/hun vet hvem jeg er og har en del beskyldinger mot meg.

Jeg synes dette er trist,trodde at man kunne være anonym og få tips og råd av andre foreldre som kanksje er i samme situasjon som meg.

Det jeg heller har fått erfare er at dette er et forum for kun et par utvalgte og du skal ikke kommer inn her og tro du er noe.

Jeg er så skuffet over DOL og jeg må vell anta at dette er et useriøst forum og derfor velger jeg meg et annet.

Og til deg -uten nick i dag.

Hvis dette ikke var en spøk så kan jeg stille en rask diagnose for deg-paranoid.

Hele verden dreier seg tydligvis om deg god bedring.

takk for meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Dette er trist å høre, men du har rett, enkelte har problemer med seg selv, og burde aldri vært her og gjort det surt for andre. Jeg har også fått min del, og kommer sikkert til å få mer, men alt blir en vane. Nå erter jeg på meg folk som liker å bli personlige, selv om jeg bare stiller spørsmål så vris alt til å være personlig. Forsvarer jeg uskyldige, blir jeg skyldig selv. F eks å si at en mistenkt pedofil kanskje er uskyldig eller at straffen kanskje burde stå til forbrytelsen, noe som burde være kurant, så blir jeg plutselig pedofil selv !!! Disse må ha mye inni seg som ligger og råtner. Jeg har selv sett at folk som forteller at de ligger nede psykisk får svar som er ment til å såre og dytte dem lenger ned, helt tydelig og klart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marengsen

Synes du skulle fortsette her jeg :-) Søkte på den tråden du ref. til, og forstår godt at det er kjedelig å få slike tilbakemeldinger. Men hev deg over slike "syke" mennesker vel ! De finnes her inne - men de må bare overses.

Kom igjen !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trist når sånt skjer. Men jeg syns du skulle melde fra til Webmaster eller Christian Anker her på DOL. De pleier være flinke til å si fra om trakassering, og har også mulighet til å sperre av folk som gjør det. Skriv til DOL og vis til datoen og tråden for ditt innlegg, så ser de nok hva det dreier seg om!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

Synes du skulle fortsette her jeg :-) Søkte på den tråden du ref. til, og forstår godt at det er kjedelig å få slike tilbakemeldinger. Men hev deg over slike "syke" mennesker vel ! De finnes her inne - men de må bare overses.

Kom igjen !

Jeg tror du har rett, det er sunt med konfrontasjoner selv om de er urettferdige, da får du sortert litt i hodet, tror jeg. Man lærer å uttrykke seg, og forsvare seg. Jeg har selv slått opp i bøker eller søkt på nettet før jeg svarer, og det må jo føre til noen fler synapser i skallen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm ja hva kan jeg si. Noen brukere har en tendens til å ødelegge for mange.

Men la ikke ditt møte med en doler ødelegge for deg. Det er ikke mange som liker slik trakasering. Og du kan maile [email protected] når du opplever slike ting. De er raske å si fra og slette slike innlegg som er trakaserende.

Synes du skal fortsette her.

Lykke til uansett hva du velger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammakoseknuser

Hmm ja hva kan jeg si. Noen brukere har en tendens til å ødelegge for mange.

Men la ikke ditt møte med en doler ødelegge for deg. Det er ikke mange som liker slik trakasering. Og du kan maile [email protected] når du opplever slike ting. De er raske å si fra og slette slike innlegg som er trakaserende.

Synes du skal fortsette her.

Lykke til uansett hva du velger.

Tusen takk for tipset.

Har sendt de en mail om dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest men hva vet vel jeg :-)

Er det ikke søsteren din som er -uten nick idag da? Siden denne personen skriver at det handler om dem? Ja, jeg bare lurer jeg altså. Syns nesten det kunne se slik ut.

Uansett - tåpelig å krangle om dette på DOL. Dette bør personen heller ta opp med deg i RL dersom hun har mulighet til det ): hvis det hun sier stemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leste innlegget ditt og svarene du fikk fra denne personen, og makan til forfølgelse har ikke jeg sett her på DOL. Nå ser det ut til at webmaster har fjernet all skittkastingen til deg, så de var nok enige her inne at dette var vel drøyt.

Jeg tør påstå at slike svar du fikk hører til sjeldenhetene. Gi DOL en sjanse til før du bestemmer deg for å aldri spørre om noe mer her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Moderator

Vil bare minne om at vi har en egen mailadresse som kan benyttes hvis man vil klage på trakassering og andre regelbrudd: [email protected]

Vi har ikke mulighet til å følge med på hva som skjer overalt på tjenesten til enhver tid, derfor er vi avhengige av å få tips om regelstridige innlegg. Det er også anledning til å sende slike tips til [email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...