Gå til innhold

Robinson - Topptrent svekling?


Gjest Psykosomatisk

Anbefalte innlegg

Gjest Psykosomatisk

Litt pussig å se at den som tydligvis var mest opptatt av trening og ernæring var den som tålte de "tøffe" forholdene i Robinson dårligst?

Muskler er tydligvis ikke tingen for den som skal bli en tøff mann.

(Forøvrig var Robinson ikke så bra som før).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå så jeg svært lite av gårsdagens episode, men det er helt klart at å være så stor og muskuløs absolutt ikke er noe fordel når en skal leve på lite mat og lite søvn. Selv ved å sitte / ligge helt stille forbrenner mye muskler mye energi. Så hvis man er vant til seks skikkelige måltider pluss masse kosttilskudd osv hver dag så er det nok tøffere uten mat enn for meg som spiser to-tre ganger litt tilfeldig i løpet av en dag,og som ikke har så mye muskler som trenger noe energi bare for å være der.

Og ellers er det vel ingen sammenheng mellom hvor stor en er "utenpå" og "inni", jeg er enig i at den store muskelmannen som sendte seg selv hjem virket ganske myk og forsiktig som type.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...