Gå til innhold

seksuelle overgrep OG en god far?

Anbefalte innlegg

Gjest en annen gang

Hei igjen!

Takk for svar nedenunder...og skriv gjerne flere.

Far prøver nå og få barna våres på heltid, gjennom rettssak. Og derfor er jeg tvunget til og tenke på fortiden min, som jeg har prøvd og både skjule (for meg selv og andre)

Jeg er så i tvil om "mitt problem" burde komme frem i rettssaken, men er så i tvil. Jeg føler at han ikke er n0en god far, da han manipulerer barna. Men jeg føler ikke at jeg er klar for og prate om dette i en rettsak. Men burde det komme frem?

Er det noen som har ideer og gjerne litt erfaring i dette?

Er en overgriper, nødvendigvis en dårligere far?

det jeg kanskje tenker mest på er hvordan han tydeligvis tror at han kan manipulere andre, og bruke sin makt - tar jeg feil, når jeg tror at han kanskje også gir signaler til barna. som f.eks kvinnesyn, maktmisbruk.

Jeg er IKKE redd for incest!

Uff, dette er så vondt og prate om - derfor kanskje dette kan være kilden til at jeg begynner og få løst meg litt fra alle de vonde minnene!

PS: har advokat, men han mener at siden jeg ikke har nevnt dette "overgrepet" med en gang, så er det ikke så relevant. Men jeg har aldri nevnt det til mine foreldre engang, bare min beste venninne!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73756-seksuelle-overgrep-og-en-god-far/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...