Gå til innhold

Kvitte seg med innrykk


Gjest selje

Anbefalte innlegg

Snille datakyndige! Jeg bruker oftest tankestrek når jeg skriver direkte tale (- Det går bra, sa hun.) Men den drittmaskina jeg bruker fordi den snille maskina har diskkræsj, vil ikke! Den tror jeg lager punkter i et brev eller lageropptelling eller hva fanken, og så snart den ser et uskyldig snakke-innrykk, retter den hele siden nedover til "listeinnrykk". Uansett hvor mange ganger jeg går opp til verktøylinja og retter. Jeg veit at et eller annet sted i programmene fins det en "av-knapp" man kan bruke før man begynner å skrive, MEN HVOR ER DET! Veldig takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

obs, dette kan ikke jeg svare på. Trodde det sto kvitte seg med inntrykk *ler*

Lykke til med dataproblemet ditt :D

Jaja, det er klart, da. At jeg gjerne skulle hatt en knapp for å slette inntrykk også. Det hadde vært kult...wow! så unevrotisk jeg skulle ha blitt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, det er klart, da. At jeg gjerne skulle hatt en knapp for å slette inntrykk også. Det hadde vært kult...wow! så unevrotisk jeg skulle ha blitt!!

Det hadde vært kjekt med en slik knapp ja :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...