Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

He,he takk.Har lest den,skriv langt svar, noe dritt skjedde. Maskina er ikke god,jeg er blakk,blakkere enn jeg burde være, foran Bodøturen.

Hvordan er det der?

Noe horestrøk jeg burde kjenne til*flira*

Skjønner litt mer av mingle, jøss!

Ellers har vi ikke sagt så mye til hverandre i dag, jævla suring.Og jeg er i siste fase av å være en demon fra menshelvete!

Ellers, alt vel?

Jadda,jeg føler meg ovenpå.

Noen mailer er serdeles deilige vet du......

Klæm

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73780-lillelurven/#findComment-366218
Del på andre sider

He,he takk.Har lest den,skriv langt svar, noe dritt skjedde. Maskina er ikke god,jeg er blakk,blakkere enn jeg burde være, foran Bodøturen.

Hvordan er det der?

Noe horestrøk jeg burde kjenne til*flira*

Skjønner litt mer av mingle, jøss!

Ellers har vi ikke sagt så mye til hverandre i dag, jævla suring.Og jeg er i siste fase av å være en demon fra menshelvete!

Ellers, alt vel?

Jadda,jeg føler meg ovenpå.

Noen mailer er serdeles deilige vet du......

Klæm

Hei på deg snuppa:D

Har nesten ikke vært på nett i kveld, har du lagt merke til det? Ikke det, nei fy da, hva har du vært opptatt med da? *s*

Jeg er akkurat ferdig og lage muffins til 6 åringens klasse, ingenting spesielt. Fikk bare så lyst*s* De første ble selvsagt misslykka så de har sambo, jeg og voffsen kosa oss med:) Men nå har jeg nok til alle ungene, saft skal de også få. Føler meg så snill*s*

Horestrøk her i byen? Ja si det. Du får høre med sambo, tror kanskje han har bedre kjenneskap til de enn jeg har *lol*

Vet hvordan det er å være blakk, men jeg er det ikke akkurat nå. Du vet det regnet en del penger på oss for noen uker siden. Har vært i byen i dag å handla, luer,halser, hansker og stilongser til jentene. Glemte regnklærne så jeg sender sambo avgårde i morgen for å kjøpe det. Tror du han får det til? Er svært spent på hva han kommer hjem med*s*

Nå skal jeg mingle og dole litt før jeg tar kvelden.

Men vi tastes i morgen:D

Stor klem fra vænnen din*s*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73780-lillelurven/#findComment-366333
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...