Gå til innhold

"gammel" Synarela og blå resept


godthåp

Anbefalte innlegg

Heisan! Er det flere her inne som går god for å bruke Synarela som gikk ut på dato 8.8.02? Når det gjelder sprøytemed. Gonal F er det egenandel på denne? Gårt evt. denne andelen på frikortet?

Jeg skal nå på det ca. 3 forsøk etter å ha lagt bak 1,5 forsøk..

Jeg begynner på spray den 26.09. og ønsker oss alle lykke til som skal på an igjen nå!!!

hilsen

meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

Synarelaen kan du godt bruke, har spurt flere ganger på både apotek og hos lege, og de sier det er godt "slingringsmonn" på disse medisinene.

Du må nok betale for all medisin selv, og alt over 15.000 får du refundert fra trygdekontoret.

Lykke til med 3. forsøk! Måtte alle gode ting være tre :o)

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Synarelaen kan du godt bruke, har spurt flere ganger på både apotek og hos lege, og de sier det er godt "slingringsmonn" på disse medisinene.

Du må nok betale for all medisin selv, og alt over 15.000 får du refundert fra trygdekontoret.

Lykke til med 3. forsøk! Måtte alle gode ting være tre :o)

Hilsen fra

Hei Trollmor!

Jeg er overgitt! Jeg trodde medisinen nå var kommet på blåresept?? 15 000 er ei formue hos oss akkurat nå.

mvh

[email protected]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Trollmor!

Jeg er overgitt! Jeg trodde medisinen nå var kommet på blåresept?? 15 000 er ei formue hos oss akkurat nå.

mvh

[email protected]

Hei igjen!

Hvis du bruker høy dose så kommer du nesten opp i 15.000 bare på ett forsøk. Blir jo billigere å kjøpe medisinene i Sverige, men da _tror_ jeg ikke at du får refundert noe.

Her er en link til den nye ordningen:

http://odin.dep.no/hd/norsk/aktuelt/korrespondanse/042061-110002/index-dok000-n-n-a.html

Hilsen fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

Hvis du bruker høy dose så kommer du nesten opp i 15.000 bare på ett forsøk. Blir jo billigere å kjøpe medisinene i Sverige, men da _tror_ jeg ikke at du får refundert noe.

Her er en link til den nye ordningen:

http://odin.dep.no/hd/norsk/aktuelt/korrespondanse/042061-110002/index-dok000-n-n-a.html

Hilsen fra

Hei igjen!

Jeg må bruke dose på 300 ie. Ser at du ikke får refundert medisiner kjøpt i utlandet..kan jo være vi må ha et forsøk til. Dette var ikke lett..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...