Gå til innhold

minner...

Anbefalte innlegg

stillhet.jeg kommer inn i stuen,alle ser bort...jeg står og leter etter trygghet.. er i pysjen min,er redd....det har skjedd før i dag igjen,han passet meg,mamma og pappa skal ha besøk i kveld og må handle inn...jeg er liten,maser i butikken,mamma vil ikke ha meg med...må være hos han...han gjør slemme,ekkle ting med meg..hemmeligheten vår..jeg er ikke med,står borte i døren og ser på,det er en annen,men samtidig meg..vil hjelpe den lille jenten...hun er stille,stirrer tomt ut i luften..kjenner ikke smerten...

men nå når hun står inni stuen så kommer smerten,hun ser han,han smiler..de andre begynner og snakke igjen,jeg blir jaget i seng...får ta litt snop..så må jeg i seng..ligger inni sengen,er redd for at han skal komme,at han må på do...rommet mitt er forsiden av doet,jeg ligger sammen krøllet i sengen,inn mot veggen,gjemmer meg,prøver og beskytte meg...lytter....holder rundt bamsen,trøster den..den er også redd,den har sett....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/73786-minner/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...